تبلیغات از طریق پیام کوتاه مستقیم و بدون واسطه است و می توانید مطمئن باشید پیام شما حتما به دست مخاطب می رسد .
تبلیغ از این طریق نیاز به بسترسازی گسترده، سخت افزار یا طراحی پیچیده و زمان بر ندارد.
از طریق پیام کوتاه در یک زمان می توانید به افراد زیادی پیام تبلیغی فرستاد.
با استفاده از سیستم مدیریتی (سامانه پیامکی) می توانید آمار کامل و دقیقی از میزان تبلیغات خود از طریق پیامک در اختیار داشته باشید.
سیستم پیام کوتاه دو طرفه است و می توانید بازخورد مشتریان خود را از محصول و پیامک خود با طرح یک سوال به آسانی بدست بیاورید.
سیستم پیام کوتاه 24 ساعته است و در هرزمان می توان نسبت به استفاده از آن اقدام نمود
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
امروزه پیامک به عنوان یکی از راهکارهای موثر و ارزان تبلیغاتی و اطلاع رسانی محسوب می شود. برای بهره مندی کامل از این راهکار بهتر است نکات مربوط به استفاده از آن را رعایت نمایید. کارشناسان بازاریابی موارد ذیل را برای استفاده بهینه از بستر پیامک برای امور بازاریابی پیشنهاد می کنند:
استراتژی بازاریابی موبایلی خود را طراحی کنید. مشخص کنید برنامه شما در زمینه بدست آوردن مشتری و حفظ او چیست؟ ارتباط شما باید مداوم، مرتبط و اندیشمندانه باشد بطوریکه نام تجاری محصول یا خدمات شما همواره درصدر بازاریابی باقی بماند. بدون چنین برنامه زمانبندی شده و مشخصی ممکن است تلاشهای شما ثمربخش نباشد. می توانید برای سنجش طرح خود آن را در مقطع کوتاهی و بصورت آزمایشی اجرا کنید.
مخاطبان خود را ترغیب کنید که در برنامه پیامکی شما عضو شوند. این امکان در اکثر سامانه های پیامکی وجود دارد که افراد با ارسال یک حرف مشخص به یک شماره خاص می توانند در سامانه پیامکی شما عضو شوند. پس از جمع آوری شماره ها می توانید به آسانی با آنها ارتباط برقرار کنید. جهت ترغیب نمودن آنها به عضویت در سامانه پیامکی شما می توانید از روش هایی مانند قرعه کشی، ارسال پیامکهای سودمند در آینده به آنها و ... استفاده نمایید.
یک شماره اختصاصی برای ارسال و دریافت پیامک از طریق پنل اس ام اس به مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید. بسیاری از آنها شما را با آن شماره اختصاصی می شناسند و بخش دیگر از آنان شماره پیامکی شما در حافظه موبایل خود ذخیره می کنند. این شماره می تواند هم راستا با یکی از ویژگیهای کسب و کار شما مثلا شماره تلفن ثابت شما باشد. همچنین استفاده از شماره کوتاه تر و رند تر نقش موثرتر در بازاریابی پیامکی ایفا می کند.
مشتریان خود را بر مبنای اطلاعاتی که از آنها دارید بخشبندی کنید. با این اقدام می توانید پیامکهای متنوع و مربوط به هردسته از مشتریان را دقیقا برای همان بخش از مخاطبان ارسال نمایید یا از آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
بسیاری از ارائه دهندگان سامانه های پیامکی به شما این امکان را می دهند که در صورت نداشتن شماره های پیامکی مخاطبین، پیامکهای خود را بر اساس منطقه، کدپستی، سن و جنسیت مخاطبین خود ارسال کنید. در بسیاری از محصولات و خدمات، این شیوه از ارسال پیامک انبوه با درصد بالایی موثر واقع می شود. پیشنهاد می شود حتی اگر شماره های مشتریان خود را در اختیار دارید این شیوه را نیز امتحان کنید چراکه ممکن است شماره هایی از مشتریان مخفی و غیر مستقیم را در اختیار نداشته باشید.
دائما از مشتریان خود اطلاعات جمع آوری کنید. این اطلاعات به شما بیشتر و بیشتر کمک می کند تا بر اساس نیاز مشتریان و مخاطبان به آنها ارسال پیامک تبلیغاتی اختصاصی و متناسب بفرستید. روشهای جمع آوری اطلاعات از مشتریان بسیار متنوع است اما یکی از این روشها جمع آوری اطلاعات از طریق پیامک است. می توانید به آنها اعلام کنید که اگر علاقمند به موضوع خاصی هستند به شما عدد یا واژه خاصی را ارسال نمایند.
ارائه دهنده خوب سامانه پیامکی انتخاب کنید. بانک اطلاعاتی از شماره موبایل ها که ارائه دهنده سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می دهد بسیار حائز اهمیت است. یک ارائه دهنده خوب باید شما را به لیست گسترده ای از مشتریان هدف شما بر اساس صنف، جنسیت، سن، منطقه و .... متصل نماید. سایر ویژگیهای یک ارائه دهنده از جمله پشتیبانی، کیفیت ارسال، تعرفه ها و .... نیز از درجه اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با توجه به استراتژی کسبوکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی میتواند متفاوت باشد اما رایجترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:
• ارسال تبریک و تسلیت مناسبتها
• ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک
• ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان
• ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
• افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آنها
• ارسال پیامک انبوه
• نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات
• اطلاعرسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی
• امکان اتصال پنل پیامکی به نرمافزارها و ارسال پیامک از طریق سایت
ثبت نام رایگان در پنل پیامک ? لیمو اس ام اس
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با استفاده از سرویس ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه میتوانید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید و بخصوص در ایامی که چندین روز تعطیلی است افراد را به مسافرت و گردشگری ترغیب کنید، اگر هزینه هر اساماس به درامد حاصل از فروش در نظر بگیریم، سامانه پیامکی ابزار بسیار مناسبی برای جذب مشتری است.
پنل پیامک یک ابزار بسیار مفید برای کسب و کارهاست که امکان ارسال و دریافت پیامک را فراهم میکند.
این ابزار در انواع صنایع و بخشهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردهای متعددی دارد. در زیر به برخی از کاربردهای مهم آن در کسب و کارها اشاره میکنم:
تبلیغات و بازاریابی:
ارسال پیامکهای تبلیغاتی و بازاریابی به مشتریان یک راه بسیار موثر برای ارتباط با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است.
اطلاعرسانی به مشتریان:
ارسال اطلاعیهها، اطلاعات مهم، تخفیفها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، مانند تغییرات ساعات کاری، وضعیت سفارش و ...
تایید و تذکر وقوع رویدادها:
ارسال پیامک برای تأیید ثبت نام، اعلام وقوع یک رویداد (مانند جلسات، وقایع و ...) یا یادآوری آنها به مشتریان.
پشتیبانی مشتری:
فرستادن پیامک به مشتریان برای پاسخگویی به سوالات، رفع ابهامات و حل مشکلاتی که ممکن است برای آنها پیش بیاید.
پیگیری وضعیت سفارشات:
ارسال پیامک به مشتریان برای اعلام وضعیت سفارشاتشان از جمله تأیید سفارش، ارسال محصول، تأخیر در تحویل و ...
اعلام وضعیت تراکنشهای مالی:
اطلاعرسانی به مشتریان در مورد تراکنشهای مالی مانند پرداختها، صورتحسابها، وضعیت حساب بانکی و ...
نظرسنجی و ارتباط مستقیم با مشتریان:
ارسال پیامکهایی برای دریافت بازخورد، نظرسنجیها و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان به منظور بهبود خدمات و محصولات.
استفاده از پنل پیامک به کسب و کار کمک میکند تا بهبود مستمری در ارتباط با مشتریان داشته باشد و روابط موثرتری را با آنها برقرار کند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
تبریک ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا (علیهالسلام)، نور و نخستین امامی که در دامنه زندگی خود نقش بینظیری از فضیلت و علم و معرفت نشان داد. امام رضا (علیهالسلام)، نماد صلح و مودت، رهبری که با علم و حکمت خود، دلهای مردم را به سوی راه حق هدایت میکند.
در این روز، به مناسبت تولد آن عالم بزرگوار، آرزو میکنم که روحمان شاد و پرنور، و از فضل و برکت حضرتش همیشه بهرهمند باشید. امام رضا (علیهالسلام)، منبع امید و آرامش برای همه ماست، و راهنماییهایش برای هدایت ما در مسیر زندگی اسلامی بیقیاس است.
سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
وب سرویس OTP صوتی
وب سرویس اختصاصی برای ارسال کد اعتبار سنجی صوتی برای برنامه نویسان طراحی شده است .
پاسخگوی خودکار
شاید شما نتوانید به تمامی پیام های دریافتی پاسخ دهید ، برای رفع این مشکل این امکان در سامانه ما ایجاد شده است .
کارت ویزیت
به جای کارت ویزیت های فیزیکی ، با کارت ویزیت پیامکی بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید .
مسابقه و نظرسنجی
برای جذب مشتریان بیشتر، وفاداری مشتریان قبلی و مهمتر از همه تعامل پایدار کسبوکار با مشتریان این قابلیت اضافه شده است .
برای ثبت سفارش سیستمی باید بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسترسی سریع
پیامکها به سرعت به دست مخاطبان میرسند و بیشتر افراد پیامکهای خود را در مدت زمان کوتاهی بعد از دریافت چک میکنند.
ارتباط مستقیم
این روش ارتباط مستقیم با مخاطبان فراهم میکند و امکان ارسال پیامهای شخصی و فردی را فراهم میسازد.
هزینه کمتر
ارسال پیامک تبلیغاتی مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر هزینه کمتری دارد.
قابلیت هدفگیری
میتوانید پیامکها را به گروههای خاص مشتریان یا به افراد با ویژگیهای خاص ارسال کنید.
پیشرفت و تحلیل
ابزارهای پیشرفته برای تحلیل نتایج ارسال پیامکها و اندازهگیری کارآیی آنها وجود دارد.
استفاده آسان
استفاده از سیستمهای ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
استفاده از ارسال پیامک بر اساس کد پستی میتواند برای اهداف مختلف مفید باشد:
اطلاعرسانی منطقهای:
با ارسال پیامک به تمامی شمارههای موبایل مربوط به یک منطقه با کد پستی خاص، میتوانید اطلاعات مهم و اضطراری را به ساکنان آن منطقه ارسال کنید، مانند هشدارهای آبوهوا، رویدادهای مهم، وضعیت خطرناک و غیره.
اطلاعرسانی تبلیغاتی:
شرکتها و کسبوکارها میتوانند از این روش برای ارسال پیامهای تبلیغاتی و اطلاعیههای خود به مخاطبانی که در یک منطقه خاص زندگی میکنند، استفاده کنند.
ارتباط با مشتریان محلی:
کسبوکارهای محلی میتوانند با استفاده از این روش، اخبار، تخفیفها، و موارد دیگر را به مشتریان خود که در همان منطقه فعالیت میکنند، ارسال کنند و ارتباط خود را با آنان تقویت کنند.
ارسال پیامهای اضطراری:
در مواقع اضطراری مانند زلزله، حریق و غیره، ارسال پیام به تمامی شمارههای موبایل مربوط به یک منطقه با کد پستی میتواند به اطلاعرسانی سریع و امنیتی کمک کند.
در کل، ارسال پیامک بر اساس کد پستی یک روش موثر برای ارتباط با جامعه محلی و اطلاعرسانی منطقهای است.
اگر تبلیغات پیامکی با استفاده از کدپستی مناطق به درستی انجام شود بسیار ارزشمند و نتیجه بخش خواهد بود پس اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و یا حتی اطلاع رسانی در مناطق جغرافیایی خاصی را دارید بهترین کار استفاده از امکان ارسال پیامک بر اساس کدپستی به مخاطبان هدف خود میباشد، برای این کار کافی است سامانه پیامکی لیمو اس ام اس را فعال نموده و از امکانات آن استفاده نمایید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با توجه به استراتژی کسبوکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی میتواند متفاوت باشد اما رایجترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:
• ارسال تبریک و تسلیت مناسبتها
• ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک
• ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان
• ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
• افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آنها
• ارسال پیامک انبوه
• نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات
• اطلاعرسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی
• امکان اتصال پنل پیامکی به نرمافزارها و ارسال پیامک از طریق سایت
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
1- حتما پیامک به زبان فارسی ارسال شود
2-پیامک را در ساعت مناسبی از شبانه روز ارسال کنید ، بهترین زمان برای ارسال بر اساس تجربه ساعت 9:30 الی 11:30 صبح و یا 18 الی 20 عصر می باشد ، البته این قانون برای پیامک های تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد .
3- برای برند سازی بهتر است که حداقل 3 بار ارسال پیامک داشته باشید ، رعایت فاصله ارسال ها خیلی مهم می باشد که در مقاله برندسازی با پیامک در مورد آن صحبت کردیم.
برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
4-خیلی از افرادی که پیامک شما را دریافت میکنند ، به محصولات و یا خدمات شما نیاز ندارند ، همیشه در تبلیغات پیامکی در همان لحظات اول انتظار بازخود بالا نداشته باشید ، چرا که این افراد بر اساس نیاز خود در بازه زمانی دیگری به شما مراجعه خواهند کنند.
5-استفاده از متن ساده بسیار مهم می باشد ، حتما برای جلب توجه از اموجی های مرتبط استفاده نمایید.
6- پیامک ها را یکجا ارسال نکنید ، قابلیتی به نام ارسال پیامک تدریجی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن پیامک ها را در فاصله زمانبندی مناسب که توسط خود سیستم انجام می شود ارسال کنید.
7-تشویش مخاطب به پاسخگویی می تواند برای شما نتیجه بهتری داشته باشد ، مثلا ارسال عدد1 برای تماس و یا مشاوره ، سعی کنید که در متن پیام خود از مخاطب درخواست کنید که در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارد عدد 1 را ارسال کند که شما با آنها تماس بگیرید.
8- برای پیامک های تبلیغاتی ارسال به شماره های مسدود ، بازخورد بهتری دارد ، حتما از این قابلیت استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به این امکان دارید با ما در تماس باشید . 01144421135
سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: