سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

پيامك تلفن ثابت

پيامك تلفن ثابت پيش از شروع بايد توضيح كوتاهي راجع به اين تكنولوژي به شما ارائه دهيم. امكان ارسال و دريافت پيامك از طريق تلفن ثابت، از سال ۱۳۹۰ فعال شده و اگر گوشي تلفن ثابت شما از اين قابليت پشتيباني كند، به‌راحتي مي‌توانيد با استفاده از همان دستگاه به تلفن‌هاي همراه يا ساير خط‌هاي ثابت داراي اين قابليت، پيامك ارسال كنيد.  اين قابليت براي ارسال پيام‌هاي شخصي و محدود به هيچ مجوز و نرم‌افزار خاصي نياز ندارد و تنها با كمك خود دستگاه قابل انجام است. البته اگر تصميم داريد از اين قابليت به‌صورت انبوه استفاده كرده و كسب‌وكار خود را با اين روش تبليغ كنيد، طبيعي است كه به پنل‌هاي ارسال پيامك انبوه نياز خواهيد داشت كه در ادامه به بررسي آن مي‌پردازيم.   

 

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۴:۵۰:۵۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پيامك اينترنتي چيست؟

پيش از هر چيزي بايد با مفهوم پيامك اينترنتي آشنا شويم و تفاوت آن را با پيامك‌هاي معمولي بدانيم. هر كسب‌وكار با توجه به ميزان گستردگي خود، به محيط‌هاي مختلفي براي برقراري ارتباط با مشتريان نياز دارد. در يك كسب‌وكار كوچك با كمتر از ۵۰ مشتري، مي‌توان تمام اطلاع‌رساني‌هاي فروش، پيگيري سفارشات و ساير موارد مشابه را به‌صورت دستي و از طريق گوشي موبايل انجام داد. اما با گسترش كسب‌وكار، انجام اين كار محال خواهد بود. به‌عنوان مثال هيچ‌گاه نمي‌توان براي هزاران نفر يك پيامك را به‌صورت دستي فرستاد و انجام اين كار به وقت و هزينه بسيار بالايي نياز خواهد داشت.

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

 

از سوي ديگر، گاهي اوقات براي معرفي كسب‌وكار خود به ارسال پيام‌هاي انبوه نياز داريم. در اين صورت ما به مجموعه‌اي از شماره‌هاي معتبر دسترسي نداشته و براي يافتن آن بايد از سامانه‌هاي مختلف استفاده كنيم و اين‌جا است كه نقش مهم پيامك اينترنتي عيان مي‌شود.

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

پيامك اينترنتي به افراد كمك مي‌كند كه در زمان بسيار كوتاه، هزاران پيامك متني را به‌صورت هم‌زمان ارسال كنند. ارسال پيامك از طريق اينترنت محدوديت‌هاي پيامك‌هاي معمولي را ندارد و مي‌توان براي افراد ساكن در يك شهر خاص يا يك منطقه معين، پيام‌هاي متني ارسال كرد. البته اگر شما صاحب يك كسب‌وكار معتبر هستيد كه شماره تلفن مشتريان خود را در زمان خريدشان ثبت مي‌كنيد، مي‌توانيد تمام اخبار و اطلاعيه‌هاي مهم فروشگاه يا كسب‌وكار خود را به‌صورت هم‌زمان براي تمام مشتريان خاص خود بفرستيد.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۴:۴۲:۳۸ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پيامك تبليغاتي

ارسال پيامك تبليغاتي بصورت انبوه و هم بصورت گروهي در سامانه ليمو اس ام اس فراهم است


 


ارسال LBS (مكان‌ محور)
يكي از انواع ارسال پيامك انبوه است كه با توجه به موقعيت جغرافيايي آنلاين مخاطبين به ايشان پيامك ارسال مي‌گردد. موقعيت جغرافيايي افراد بر اساس مختصات شبكه همراه‌ اول شناسايي شده و افرادي كه در محدوده هدف قرار دارند پيامك مورد نظر را دريافت خواهند كرد .

ارسال از روي نقشه
در اين ارسال ، شهر مورد نظرتان را از روي نقشه انتخاب كنيد. سپس مناطق انتخابي‌تان در آن شهر را روي نقشه مشخص كنيد. با انتخاب هر محدوده، مي‌توانيد تعداد مشتركين همراه اول و ايرانسل را به تفكيك روي نقشه مشاهده كنيد.

ارسال به بانك مشاغل
پنل ليمو اس ام اس جديد ترين بانك هاي مشاغل كشور را براي ارسال تبليغات در اختيار شما قرار مي دهد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۴:۱۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

امكانات ليمو اس ام اس

وب سرويس OTP صوتي

وب سرويس اختصاصي براي ارسال كد اعتبار سنجي صوتي براي برنامه نويسان طراحي شده است .

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

پاسخگوي خودكار 

شايد شما نتوانيد به تمامي پيام هاي دريافتي پاسخ دهيد ، براي رفع اين مشكل اين امكان در سامانه ما ايجاد شده است .

 

كارت ويزيت

به جاي كارت ويزيت هاي فيزيكي ، با كارت ويزيت پيامكي بيشتر با مشتريان تعامل داشته باشيد .

مسابقه و نظرسنجي

براي جذب مشتريان بيشتر، وفاداري مشتريان قبلي و مهم‌تر از همه تعامل پايدار كسب‌و‌كار با مشتريان اين قابليت اضافه شده است .

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۳:۴۲:۰۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پيامك LBS چيست؟

 

پيامك LBS يا همان ارسال پيامك بر اساس لوكيشن زنده افراد است.يعني شما ميتوانيد مشخص كنيد كه ارسال پيامك دقيقا به يك خيابان خاصي كه افراد از آنجا در حال گذر هستند ارسال شود.

مثل زماني كه وارد شهر مشهد ميشويد و از طرف حرم امام رضا براي شما پيامك خوش آمدگويي مي آيد.

فرق پيامك LBS و پيامك BTS چيست؟
✔️  پيامك LBS از دكل هاي همراه اول و براي مشتركين همراه اول ارسال ميگردد

⛔ پيامك هاي BTS از دكل هاي ايرانسل و براي مشتركين ايرانسل

 ✔️ پيامك LBS بصورت آني و در لحظه اطلاعات را جمع آوري ميكند يعني همين لحظه در حال حال عبور از يك خيابان هستيد اطلاعات شما دريافت مي شود 

⛔ پيامك BTS اطلاعات و داده هاي خود را در يك ساعت خاص حدودا از ساعت 20 الي 2 بامداد جمع آوري ميكند و بصورت در لحظه و آني نمي باشد.

✔️ پيامك LBS قابليت تفكيك جنسيت ، مدت حضور در يك مكان و منطقه ، رهگذر يا ساكن منطقه بودن،ارسال پيامك به ليست شماره هاي خاص واقع در يك منطقه را دارد.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

چگونه سفارش پيامك LBS خود را ثبت كنيم؟
✔️ براي ثبت سفارش سيستمي بايد بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

✔️ همچنين براي مشاوره يا ثبت سفارش دستي با مهندس رستمي 09120661931 در ارتباط باشيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۲:۵۶:۱۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

چرا بايد با ارسال پيامك از مشتري عذرخواهي كنيم؟

احتمالا شما هم ويدئو مقامات كشورهاي ديگر را مشاهده كرده‌ايد كه با بروز هر مشكلي، به سادگي از مردم عذرخواهي مي‌كنند. اين موضوع را در كشورهاي آسيايي شرقي به وفور مي‌توان ديد. قطعا كسب‌وكار شما نيز در زمان‌هايي با مشكل رو‌به‌رو خواهد شد و بايد بابت آن به مشتري‌ها توضيح بدهيد. البته عذرخواهي خشك و خالي بي‌فايده است. شما بايد به فكر حل چالش نيز باشيد.

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

براي مثال ممكن است مشتري شما يك پالتو از سايت خريداري كرده باشد. به دليل برودت هوا و يخبندان جاده‌ها، پست نتوانسته محصول را در زمان مقرر به دست مشتري برساند. در اين هنگام مي‌توانيد به كمك پنل اس ام اس براي مخاطب خود يك پيام عذرخواهي ارسال كنيد. با اين كار اعتماد مشتري نسبت به كسب‌وكار شما جلب خواهد شد. اما توجه كنيد در زمان عذرخواهي از مشتري، زمان و سرعت انتقال پيام عذرخواهي اهميت بسياري دارد.

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۲:۰۴ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

روانشناسي جذب مشتري

1.‌ درك نيازهاي مشتري؛ كليد روانشناسي جذب مشتري
اولين و مهم‌ترين قدم در جذب مشتري، شناخت نياز مشتري است. بايد بدانيد كه مشتريان به دنبال چه چيزي هستند و چه نيازي دارند. زماني كه نياز مشتري را شناسايي كرديد، محصولات يا خدماتي را مي‌توانيد ارائه دهيد كه پاسخگوي اين نيازها باشد. براي به‌دست آوردن اين اطلاعات، از مشتريان فعلي خود در مورد نيازها، محصولات، قيمت و چالش‌هايشان بازخورد بخواهيد. نظرسنجي از مشتريان، پرسش سوال در شبكه‌هاي اجتماعي و تعامل مستقيم با مشتريان حضوري، راه‌هايي براي دريافت بازخورد و درك بهتر مشتريان است.

 

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

2.‌ پاسخ سريع به مشتري؛ بهترين راه جلب رضايت
هيچ‌كس انتظار طولاني را دوست ندارد. به‌خصوص مشتري كه محصول يا خدمتي را از شما خريده و منتظر دريافت آن است. هميشه تلاش كنيد بدون منتظر گذاشتن مشتري، محصول يا خدمت مورد نظر را به او ارائه دهيد. براي مخاطبين و مشتريانتان نيز افرادي را در نظر بگيريد كه سريع به آن‌ها پاسخ داده يا براي مشكل ايجاد شده راه‌حل ارائه كنند.

براي مثال داشتن يك سامانه پيامكي كوتاه براي تعامل با مشتري يا سيستم‌هاي ارتباطي كه مشتريان بتوانند راحت به شما دسترسي داشته و به شما پيام دهند نيز بسيار مفيد خواهد بود. به‌طوركلي راضي نگه داشتن مشتريان فعلي راهي ساده براي افزايش فروش و كاهش هزينه‌هاي بازاريابي است.


3.‍‌ ايجاد احساس خاص بودن؛ تكنيك روانشناسي جذب مشتري شركت رولزرويس
احساس خاص بودن، احساسي كه براي همه مردم دلنشين و جذاب است. اگر بتوانيد به مشتري اين پيام را بدهيد كه شما براي ما مهم و خاص هستيد، يك مشتري مادام‌العمر خواهيد داشت. دعوت از مشتريان در رويدادهاي خاص، ارائه هديه يا جايزه به مخاطبين و استفاده از متن تبليغاتي براي جذب مشتري كه خاص بودن او را يادآور شود، نمونه‌هايي از ايجاد يك حس خاص در مشتري است.

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

 شايد بهترين نمونه براي ايجاد احساسي خاص، برند خودروسازي رولز-رويس باشد. شركت خودروسازي بريتانيايي كه در زمينه مهندسي، طراحي، توليد و پخش خودروهاي لوكس فعاليت مي‌كند، در سال ۱۹۰۶ توسط چارلز رولز و هنري رويس، تحت نام رولز-رويس ليميتد تاسيس شد. رولز رويس به خوبي مي‌داند چگونه نظر علاقمندانش را به محصولات اين شركت جلب كند. يكي از برنامه‌هاي اين شركت طراحي و ساخت خودروهاي سفارشي است. مشتريان خاص، سفارش طراحي و ساخت يك اتومبيل را به اين شركت مي‌دهند. ماشيني كه فقط يك نمونه از آن ساخته مي‌شود. داشتن چنين ماشيني براي هر كسي بسيار جذاب است


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۱:۵۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

روانشناسي جذب مشتري

1.‌ درك نيازهاي مشتري؛ كليد روانشناسي جذب مشتري
اولين و مهم‌ترين قدم در جذب مشتري، شناخت نياز مشتري است. بايد بدانيد كه مشتريان به دنبال چه چيزي هستند و چه نيازي دارند. زماني كه نياز مشتري را شناسايي كرديد، محصولات يا خدماتي را مي‌توانيد ارائه دهيد كه پاسخگوي اين نيازها باشد. براي به‌دست آوردن اين اطلاعات، از مشتريان فعلي خود در مورد نيازها، محصولات، قيمت و چالش‌هايشان بازخورد بخواهيد. نظرسنجي از مشتريان، پرسش سوال در شبكه‌هاي اجتماعي و تعامل مستقيم با مشتريان حضوري، راه‌هايي براي دريافت بازخورد و درك بهتر مشتريان است.

 

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

2.‌ پاسخ سريع به مشتري؛ بهترين راه جلب رضايت
هيچ‌كس انتظار طولاني را دوست ندارد. به‌خصوص مشتري كه محصول يا خدمتي را از شما خريده و منتظر دريافت آن است. هميشه تلاش كنيد بدون منتظر گذاشتن مشتري، محصول يا خدمت مورد نظر را به او ارائه دهيد. براي مخاطبين و مشتريانتان نيز افرادي را در نظر بگيريد كه سريع به آن‌ها پاسخ داده يا براي مشكل ايجاد شده راه‌حل ارائه كنند.

براي مثال داشتن يك سامانه پيامكي كوتاه براي تعامل با مشتري يا سيستم‌هاي ارتباطي كه مشتريان بتوانند راحت به شما دسترسي داشته و به شما پيام دهند نيز بسيار مفيد خواهد بود. به‌طوركلي راضي نگه داشتن مشتريان فعلي راهي ساده براي افزايش فروش و كاهش هزينه‌هاي بازاريابي است.


3.‍‌ ايجاد احساس خاص بودن؛ تكنيك روانشناسي جذب مشتري شركت رولزرويس
احساس خاص بودن، احساسي كه براي همه مردم دلنشين و جذاب است. اگر بتوانيد به مشتري اين پيام را بدهيد كه شما براي ما مهم و خاص هستيد، يك مشتري مادام‌العمر خواهيد داشت. دعوت از مشتريان در رويدادهاي خاص، ارائه هديه يا جايزه به مخاطبين و استفاده از متن تبليغاتي براي جذب مشتري كه خاص بودن او را يادآور شود، نمونه‌هايي از ايجاد يك حس خاص در مشتري است.

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود

 شايد بهترين نمونه براي ايجاد احساسي خاص، برند خودروسازي رولز-رويس باشد. شركت خودروسازي بريتانيايي كه در زمينه مهندسي، طراحي، توليد و پخش خودروهاي لوكس فعاليت مي‌كند، در سال ۱۹۰۶ توسط چارلز رولز و هنري رويس، تحت نام رولز-رويس ليميتد تاسيس شد. رولز رويس به خوبي مي‌داند چگونه نظر علاقمندانش را به محصولات اين شركت جلب كند. يكي از برنامه‌هاي اين شركت طراحي و ساخت خودروهاي سفارشي است. مشتريان خاص، سفارش طراحي و ساخت يك اتومبيل را به اين شركت مي‌دهند. ماشيني كه فقط يك نمونه از آن ساخته مي‌شود. داشتن چنين ماشيني براي هر كسي بسيار جذاب است


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۶:۲۱:۵۴ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

معايب احراز هويت پيامكي

 


هرچند كه احراز هويت پيامكي (SMS Verification) يك راه ساده و محبوب براي اطمينان از هويت كاربران است، اما با برخي معايب نيز همراه است:

تعويض سيم كارت
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود


اگرچه ارسال كد احراز هويت به تلفن همراه شخصي ممكن است امن به نظر برسد، اما مهاجمان روشهايي براي رهگيري پيام هاي كوتاه پيدا كرده اند.

هك سيم كارت

از معايب قابل ذكر براي احراز هويت پيامكي هك سيم كارت است. به عبارت ديگر برخي از مهاجمان به راحتي مي توانند سيگنال هاي برج تلفن همراه را جعل كنند و از اين به طريق تمامي اطلاعات مرتبط با پيام‌ هاي خصوصي مشتركان دسترسي پيدا كنند.


دستگاه هاي گم شده و همگام سازي شده

دراين موارد مهاجمان به شكل هاي مختلف فرصت بسيار مناسبي را جهت دسترسي به پيام هاي متني و همچنين ديگر اطلاعات و داده هاي موجود در سيستم يا تلفن همراه شما براي خود فراهم مي سازند.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


دسترسي غيرمجاز به حساب هاي آنلاين

حملات مهندسي اجتماعي

از نمونه ‌هاي بارز حملات مهندسي اجتماعي فيشينگ است كه هم بر روي سيستم هاي رايانه اي ثابت و همراه و هم بر روي تلفن هاي همراه قابل اعمال است. در اين فرايند معمولاً مهاجمان خود را به عنوان يك سازمان قابل اعتماد معرفي كرده و همواره تلاش مي كنند كه هدف خود را براي استخراج اطلاعات مورد نظر خود متقاعد سازند.


هزينه

براي احراز هويت هزينه اي است كه سازمان هاي مختلف بايد براي ارسال پيام به پنل پيامكي كاربران خود پرداخت كنند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۶:۵۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزاياي سرويس احراز هويت پيامكي

۱. امنيت بالا به نسبت ساير روش‌هاي احراز هويت
از آنجا كه كد OTP توسط الگوريتم‌ها ساخته مي‌شود، حدس زدن آن عملا غيرممكن است و از آنجا كه بعد از دسترسي كاربر به حساب كاربري منقضي مي‌شود، كمترين آسيب‌پذيري را در برابر حملات دارد. همچنين با هر كد، تنها يك نفر مي‌تواند به يك حساب دسترسي پيدا كند، بنابراين احتمال اينكه اين رمز عبور يكبارمصرف در اختيار كاربران ساير حساب‌ها قرار بگيرد تقريبا صفر است.

 

۲. پياده‌سازي آسان
به‌جرئت مي‌توان گفت وب سرويس احراز هويت پنل پيامكي يكي از ساده‌ترين روش‌هاي اصالت‌سنجي كاربران است. چراكه تنها كاري كه بايد براي راه‌اندازي آن انجام داد، نصب افزونه پيامكي روي پنل وردپرس خواهد بود. حتي كاربران هم براي دريافت پيامك نيازي به انجام كار خاصي ندارند و صرفا با افزودن شماره تماس خود، اين پيامك اعتبارسنجي را دريافت مي‌كنند.

وب سرويس احراز هويت پيامكي
۳. گستردگي مخاطبان
احراز هويت پيامكي روشي ساده، آسان و كاربرپسند براي احراز هويت كاربر در تمام گروه‌هاي سني است. فرايند ساده اين مدل احراز هويت، مشكلات فني و غيرفني كاربران براي ورود به سيستم را به حداقل مي‌رساند و به‌مرور زمان منجر به ارتباط بهتر با كاربر و گستردگي دامنه مخاطبان مي‌شود. خوش‌بختانه اين مدل احراز هويت به هيچگونه سخت‌افزار اضافه‌اي نياز ندارد و با همان تلفن همراهي كه تقريبا همه داريم، قابل انجام است. ارسال پيامك انبوه

۴. ارزان بودن احراز هويت با ارسال اس ام اس
احراز هويت پيامكي يك روش مقرون‌به‌صرفه براي بالا بردن امنيت سيستم‌ها و شبكه‌هاي اطلاعاتي حساس است. به‌خصوص در مقايسه با روش‌هاي ديگري همچون توكن سخت‌افزاري يا احراز هويت بيومتريك كه هزينه بالايي دارند!‌ اين وب سرويس با كمترين هزينه ممكن از كاربران و اطلاعات حساب آنها نزد سازمان محافظت مي‌كند.ارسال پيامك تبليغاتي


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳:۰۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.