تبليغات از طريق پيام كوتاه مستقيم و بدون واسطه است و مي توانيد مطمئن باشيد پيام شما حتما به دست مخاطب مي رسد .
تبليغ از اين طريق نياز به بسترسازي گسترده، سخت افزار يا طراحي پيچيده و زمان بر ندارد.
از طريق پيام كوتاه در يك زمان مي توانيد به افراد زيادي پيام تبليغي فرستاد.
با استفاده از سيستم مديريتي (سامانه پيامكي) مي توانيد آمار كامل و دقيقي از ميزان تبليغات خود از طريق پيامك در اختيار داشته باشيد.
سيستم پيام كوتاه دو طرفه است و مي توانيد بازخورد مشتريان خود را از محصول و پيامك خود با طرح يك سوال به آساني بدست بياوريد.
سيستم پيام كوتاه 24 ساعته است و در هرزمان مي توان نسبت به استفاده از آن اقدام نمود
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
امروزه پيامك به عنوان يكي از راهكارهاي موثر و ارزان تبليغاتي و اطلاع رساني محسوب مي شود. براي بهره مندي كامل از اين راهكار بهتر است نكات مربوط به استفاده از آن را رعايت نماييد. كارشناسان بازاريابي موارد ذيل را براي استفاده بهينه از بستر پيامك براي امور بازاريابي پيشنهاد مي كنند:
استراتژي بازاريابي موبايلي خود را طراحي كنيد. مشخص كنيد برنامه شما در زمينه بدست آوردن مشتري و حفظ او چيست؟ ارتباط شما بايد مداوم، مرتبط و انديشمندانه باشد بطوريكه نام تجاري محصول يا خدمات شما همواره درصدر بازاريابي باقي بماند. بدون چنين برنامه زمانبندي شده و مشخصي ممكن است تلاشهاي شما ثمربخش نباشد. مي توانيد براي سنجش طرح خود آن را در مقطع كوتاهي و بصورت آزمايشي اجرا كنيد.
مخاطبان خود را ترغيب كنيد كه در برنامه پيامكي شما عضو شوند. اين امكان در اكثر سامانه هاي پيامكي وجود دارد كه افراد با ارسال يك حرف مشخص به يك شماره خاص مي توانند در سامانه پيامكي شما عضو شوند. پس از جمع آوري شماره ها مي توانيد به آساني با آنها ارتباط برقرار كنيد. جهت ترغيب نمودن آنها به عضويت در سامانه پيامكي شما مي توانيد از روش هايي مانند قرعه كشي، ارسال پيامكهاي سودمند در آينده به آنها و ... استفاده نماييد.
يك شماره اختصاصي براي ارسال و دريافت پيامك از طريق پنل اس ام اس به مخاطبان و مشتريان خود داشته باشيد. بسياري از آنها شما را با آن شماره اختصاصي مي شناسند و بخش ديگر از آنان شماره پيامكي شما در حافظه موبايل خود ذخيره مي كنند. اين شماره مي تواند هم راستا با يكي از ويژگيهاي كسب و كار شما مثلا شماره تلفن ثابت شما باشد. همچنين استفاده از شماره كوتاه تر و رند تر نقش موثرتر در بازاريابي پيامكي ايفا مي كند.
مشتريان خود را بر مبناي اطلاعاتي كه از آنها داريد بخشبندي كنيد. با اين اقدام مي توانيد پيامكهاي متنوع و مربوط به هردسته از مشتريان را دقيقا براي همان بخش از مخاطبان ارسال نماييد يا از آنها اطلاعات لازم را دريافت نماييد.
بسياري از ارائه دهندگان سامانه هاي پيامكي به شما اين امكان را مي دهند كه در صورت نداشتن شماره هاي پيامكي مخاطبين، پيامكهاي خود را بر اساس منطقه، كدپستي، سن و جنسيت مخاطبين خود ارسال كنيد. در بسياري از محصولات و خدمات، اين شيوه از ارسال پيامك انبوه با درصد بالايي موثر واقع مي شود. پيشنهاد مي شود حتي اگر شماره هاي مشتريان خود را در اختيار داريد اين شيوه را نيز امتحان كنيد چراكه ممكن است شماره هايي از مشتريان مخفي و غير مستقيم را در اختيار نداشته باشيد.
دائما از مشتريان خود اطلاعات جمع آوري كنيد. اين اطلاعات به شما بيشتر و بيشتر كمك مي كند تا بر اساس نياز مشتريان و مخاطبان به آنها ارسال پيامك تبليغاتي اختصاصي و متناسب بفرستيد. روشهاي جمع آوري اطلاعات از مشتريان بسيار متنوع است اما يكي از اين روشها جمع آوري اطلاعات از طريق پيامك است. مي توانيد به آنها اعلام كنيد كه اگر علاقمند به موضوع خاصي هستند به شما عدد يا واژه خاصي را ارسال نمايند.
ارائه دهنده خوب سامانه پيامكي انتخاب كنيد. بانك اطلاعاتي از شماره موبايل ها كه ارائه دهنده سامانه پيامكي در اختيار شما قرار مي دهد بسيار حائز اهميت است. يك ارائه دهنده خوب بايد شما را به ليست گسترده اي از مشتريان هدف شما بر اساس صنف، جنسيت، سن، منطقه و .... متصل نمايد. ساير ويژگيهاي يك ارائه دهنده از جمله پشتيباني، كيفيت ارسال، تعرفه ها و .... نيز از درجه اهميت قابل توجهي برخوردار هستند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با توجه به استراتژي كسبوكار شما كاربرد و شيوه استفاده از بازاريابي پيامكي ميتواند متفاوت باشد اما رايجترين كاربردهاي سامانه پيامكي عبارتند از:
• ارسال تبريك و تسليت مناسبتها
• ارسال كد اعتبارسنجي و احراز هويت با پيامك
• ايجاد باشگاه مشتريان و وفادارسازي مخاطبان
• ارسال پيامك تبليغاتي و جذب مشتريان جديد
• افزايش تعامل با مشتريان سابق و رفع نيازهاي آنها
• ارسال پيامك انبوه
• نظرسنجي كم هزينه و غير مستقيم از خدمات و محصولات
• اطلاعرساني هاي ضروري مانند اطلاع رساني از ساعت كار و تعطيلي
• امكان اتصال پنل پيامكي به نرمافزارها و ارسال پيامك از طريق سايت
ثبت نام رايگان در پنل پيامك ? ليمو اس ام اس
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با استفاده از سرويس ارسال پيامك تبليغاتي انبوه ميتوانيد اس ام اس تبليغاتي ارسال كنيد و بخصوص در ايامي كه چندين روز تعطيلي است افراد را به مسافرت و گردشگري ترغيب كنيد، اگر هزينه هر اساماس به درامد حاصل از فروش در نظر بگيريم، سامانه پيامكي ابزار بسيار مناسبي براي جذب مشتري است.
پنل پيامك يك ابزار بسيار مفيد براي كسب و كارهاست كه امكان ارسال و دريافت پيامك را فراهم ميكند.
اين ابزار در انواع صنايع و بخشهاي مختلف مورد استفاده قرار ميگيرد و كاربردهاي متعددي دارد. در زير به برخي از كاربردهاي مهم آن در كسب و كارها اشاره ميكنم:
تبليغات و بازاريابي:
ارسال پيامكهاي تبليغاتي و بازاريابي به مشتريان يك راه بسيار موثر براي ارتباط با مخاطبان و جذب مشتريان جديد است.
اطلاعرساني به مشتريان:
ارسال اطلاعيهها، اطلاعات مهم، تخفيفها و پيشنهادهاي ويژه به مشتريان، مانند تغييرات ساعات كاري، وضعيت سفارش و ...
تاييد و تذكر وقوع رويدادها:
ارسال پيامك براي تأييد ثبت نام، اعلام وقوع يك رويداد (مانند جلسات، وقايع و ...) يا يادآوري آنها به مشتريان.
پشتيباني مشتري:
فرستادن پيامك به مشتريان براي پاسخگويي به سوالات، رفع ابهامات و حل مشكلاتي كه ممكن است براي آنها پيش بيايد.
پيگيري وضعيت سفارشات:
ارسال پيامك به مشتريان براي اعلام وضعيت سفارشاتشان از جمله تأييد سفارش، ارسال محصول، تأخير در تحويل و ...
اعلام وضعيت تراكنشهاي مالي:
اطلاعرساني به مشتريان در مورد تراكنشهاي مالي مانند پرداختها، صورتحسابها، وضعيت حساب بانكي و ...
نظرسنجي و ارتباط مستقيم با مشتريان:
ارسال پيامكهايي براي دريافت بازخورد، نظرسنجيها و ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان به منظور بهبود خدمات و محصولات.
استفاده از پنل پيامك به كسب و كار كمك ميكند تا بهبود مستمري در ارتباط با مشتريان داشته باشد و روابط موثرتري را با آنها برقرار كند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
تبريك ولادت با سعادت امام علي بن موسي الرضا (عليهالسلام)، نور و نخستين امامي كه در دامنه زندگي خود نقش بينظيري از فضيلت و علم و معرفت نشان داد. امام رضا (عليهالسلام)، نماد صلح و مودت، رهبري كه با علم و حكمت خود، دلهاي مردم را به سوي راه حق هدايت ميكند.
در اين روز، به مناسبت تولد آن عالم بزرگوار، آرزو ميكنم كه روحمان شاد و پرنور، و از فضل و بركت حضرتش هميشه بهرهمند باشيد. امام رضا (عليهالسلام)، منبع اميد و آرامش براي همه ماست، و راهنماييهايش براي هدايت ما در مسير زندگي اسلامي بيقياس است.
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
وب سرويس OTP صوتي
وب سرويس اختصاصي براي ارسال كد اعتبار سنجي صوتي براي برنامه نويسان طراحي شده است .
پاسخگوي خودكار
شايد شما نتوانيد به تمامي پيام هاي دريافتي پاسخ دهيد ، براي رفع اين مشكل اين امكان در سامانه ما ايجاد شده است .
كارت ويزيت
به جاي كارت ويزيت هاي فيزيكي ، با كارت ويزيت پيامكي بيشتر با مشتريان تعامل داشته باشيد .
مسابقه و نظرسنجي
براي جذب مشتريان بيشتر، وفاداري مشتريان قبلي و مهمتر از همه تعامل پايدار كسبوكار با مشتريان اين قابليت اضافه شده است .
براي ثبت سفارش سيستمي بايد بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسترسي سريع
پيامكها به سرعت به دست مخاطبان ميرسند و بيشتر افراد پيامكهاي خود را در مدت زمان كوتاهي بعد از دريافت چك ميكنند.
ارتباط مستقيم
اين روش ارتباط مستقيم با مخاطبان فراهم ميكند و امكان ارسال پيامهاي شخصي و فردي را فراهم ميسازد.
هزينه كمتر
ارسال پيامك تبليغاتي مقايسه با بسياري از روشهاي تبليغاتي ديگر هزينه كمتري دارد.
قابليت هدفگيري
ميتوانيد پيامكها را به گروههاي خاص مشتريان يا به افراد با ويژگيهاي خاص ارسال كنيد.
پيشرفت و تحليل
ابزارهاي پيشرفته براي تحليل نتايج ارسال پيامكها و اندازهگيري كارآيي آنها وجود دارد.
استفاده آسان
استفاده از سيستمهاي ارسال پيامك تبليغاتي بسيار ساده است و نيازي به دانش فني خاصي ندارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
استفاده از ارسال پيامك بر اساس كد پستي ميتواند براي اهداف مختلف مفيد باشد:
اطلاعرساني منطقهاي:
با ارسال پيامك به تمامي شمارههاي موبايل مربوط به يك منطقه با كد پستي خاص، ميتوانيد اطلاعات مهم و اضطراري را به ساكنان آن منطقه ارسال كنيد، مانند هشدارهاي آبوهوا، رويدادهاي مهم، وضعيت خطرناك و غيره.
اطلاعرساني تبليغاتي:
شركتها و كسبوكارها ميتوانند از اين روش براي ارسال پيامهاي تبليغاتي و اطلاعيههاي خود به مخاطباني كه در يك منطقه خاص زندگي ميكنند، استفاده كنند.
ارتباط با مشتريان محلي:
كسبوكارهاي محلي ميتوانند با استفاده از اين روش، اخبار، تخفيفها، و موارد ديگر را به مشتريان خود كه در همان منطقه فعاليت ميكنند، ارسال كنند و ارتباط خود را با آنان تقويت كنند.
ارسال پيامهاي اضطراري:
در مواقع اضطراري مانند زلزله، حريق و غيره، ارسال پيام به تمامي شمارههاي موبايل مربوط به يك منطقه با كد پستي ميتواند به اطلاعرساني سريع و امنيتي كمك كند.
در كل، ارسال پيامك بر اساس كد پستي يك روش موثر براي ارتباط با جامعه محلي و اطلاعرساني منطقهاي است.
اگر تبليغات پيامكي با استفاده از كدپستي مناطق به درستي انجام شود بسيار ارزشمند و نتيجه بخش خواهد بود پس اگر قصد ارسال پيامك تبليغاتي و يا حتي اطلاع رساني در مناطق جغرافيايي خاصي را داريد بهترين كار استفاده از امكان ارسال پيامك بر اساس كدپستي به مخاطبان هدف خود ميباشد، براي اين كار كافي است سامانه پيامكي ليمو اس ام اس را فعال نموده و از امكانات آن استفاده نماييد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با توجه به استراتژي كسبوكار شما كاربرد و شيوه استفاده از بازاريابي پيامكي ميتواند متفاوت باشد اما رايجترين كاربردهاي سامانه پيامكي عبارتند از:
• ارسال تبريك و تسليت مناسبتها
• ارسال كد اعتبارسنجي و احراز هويت با پيامك
• ايجاد باشگاه مشتريان و وفادارسازي مخاطبان
• ارسال پيامك تبليغاتي و جذب مشتريان جديد
• افزايش تعامل با مشتريان سابق و رفع نيازهاي آنها
• ارسال پيامك انبوه
• نظرسنجي كم هزينه و غير مستقيم از خدمات و محصولات
• اطلاعرساني هاي ضروري مانند اطلاع رساني از ساعت كار و تعطيلي
• امكان اتصال پنل پيامكي به نرمافزارها و ارسال پيامك از طريق سايت
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
1- حتما پيامك به زبان فارسي ارسال شود
2-پيامك را در ساعت مناسبي از شبانه روز ارسال كنيد ، بهترين زمان براي ارسال بر اساس تجربه ساعت 9:30 الي 11:30 صبح و يا 18 الي 20 عصر مي باشد ، البته اين قانون براي پيامك هاي تبليغاتي كاربرد بيشتري دارد .
3- براي برند سازي بهتر است كه حداقل 3 بار ارسال پيامك داشته باشيد ، رعايت فاصله ارسال ها خيلي مهم مي باشد كه در مقاله برندسازي با پيامك در مورد آن صحبت كرديم.
براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.
4-خيلي از افرادي كه پيامك شما را دريافت ميكنند ، به محصولات و يا خدمات شما نياز ندارند ، هميشه در تبليغات پيامكي در همان لحظات اول انتظار بازخود بالا نداشته باشيد ، چرا كه اين افراد بر اساس نياز خود در بازه زماني ديگري به شما مراجعه خواهند كنند.
5-استفاده از متن ساده بسيار مهم مي باشد ، حتما براي جلب توجه از اموجي هاي مرتبط استفاده نماييد.
6- پيامك ها را يكجا ارسال نكنيد ، قابليتي به نام ارسال پيامك تدريجي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن پيامك ها را در فاصله زمانبندي مناسب كه توسط خود سيستم انجام مي شود ارسال كنيد.
7-تشويش مخاطب به پاسخگويي مي تواند براي شما نتيجه بهتري داشته باشد ، مثلا ارسال عدد1 براي تماس و يا مشاوره ، سعي كنيد كه در متن پيام خود از مخاطب درخواست كنيد كه در صورتي كه نياز به اطلاعات بيشتري دارد عدد 1 را ارسال كند كه شما با آنها تماس بگيريد.
8- براي پيامك هاي تبليغاتي ارسال به شماره هاي مسدود ، بازخورد بهتري دارد ، حتما از اين قابليت استفاده نماييد. در صورتي كه نياز به اين امكان داريد با ما در تماس باشيد . 01144421135
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: