سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

امكانات پنل ليمو اس ام اس

وب سرويس OTP صوتي
وب سرويس اختصاصي براي ارسال كد اعتبار سنجي صوتي براي برنامه نويسان طراحي شده است .
پاسخگوي خودكار

شايد شما نتوانيد به تمامي پيام هاي دريافتي پاسخ دهيد ، براي رفع اين مشكل اين امكان در سامانه ما ايجاد شده است .

كارت ويزيت

به جاي كارت ويزيت هاي فيزيكي ، با كارت ويزيت پيامكي بيشتر با مشتريان تعامل داشته باشيد .
مسابقه و نظرسنجي

براي جذب مشتريان بيشتر، وفاداري مشتريان قبلي و مهم‌تر از همه تعامل پايدار كسب‌و‌كار با مشتريان اين قابليت اضافه شده است .

 براي ثبت سفارش سيستمي بايد بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۲:۲۶ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

ويژگي هاي ارسال پيامك تبليغاتي

دسترسي سريع
پيامك‌ها به سرعت به دست مخاطبان مي‌رسند و بيشتر افراد پيامك‌هاي خود را در مدت زمان كوتاهي بعد از دريافت چك مي‌كنند.
ارتباط مستقيم
اين روش ارتباط مستقيم با مخاطبان فراهم مي‌كند و امكان ارسال پيام‌هاي شخصي و فردي را فراهم مي‌سازد.
هزينه كمتر
ارسال پيامك تبليغاتي مقايسه با بسياري از روش‌هاي تبليغاتي ديگر هزينه كمتري دارد.

قابليت هدف‌گيري
مي‌توانيد پيامك‌ها را به گروه‌هاي خاص مشتريان يا به افراد با ويژگي‌هاي خاص ارسال كنيد.
پيشرفت و تحليل
ابزارهاي پيشرفته براي تحليل نتايج ارسال پيامك‌ها و اندازه‌گيري كارآيي آن‌ها وجود دارد.
استفاده آسان
استفاده از سيستم‌هاي ارسال پيامك تبليغاتي بسيار ساده است و نيازي به دانش فني خاصي ندارد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۲:۰۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

چرا از ارسال پيامك بر اساس كد پستي استفاده كنيم؟

استفاده از ارسال پيامك بر اساس كد پستي مي‌تواند براي اهداف مختلف مفيد باشد:


اطلاع‌رساني منطقه‌اي:

با ارسال پيامك به تمامي شماره‌هاي موبايل مربوط به يك منطقه با كد پستي خاص، مي‌توانيد اطلاعات مهم و اضطراري را به ساكنان آن منطقه ارسال كنيد، مانند هشدارهاي آب‌وهوا، رويدادهاي مهم، وضعيت خطرناك و غيره.
اطلاع‌رساني تبليغاتي:

 شركت‌ها و كسب‌وكارها مي‌توانند از اين روش براي ارسال پيام‌هاي تبليغاتي و اطلاعيه‌هاي خود به مخاطباني كه در يك منطقه خاص زندگي مي‌كنند، استفاده كنند.
ارتباط با مشتريان محلي:

كسب‌وكارهاي محلي مي‌توانند با استفاده از اين روش، اخبار، تخفيف‌ها، و موارد ديگر را به مشتريان خود كه در همان منطقه فعاليت مي‌كنند، ارسال كنند و ارتباط خود را با آنان تقويت كنند.
ارسال پيام‌هاي اضطراري:

 در مواقع اضطراري مانند زلزله، حريق و غيره، ارسال پيام به تمامي شماره‌هاي موبايل مربوط به يك منطقه با كد پستي مي‌تواند به اطلاع‌رساني سريع و امنيتي كمك كند.
در كل، ارسال پيامك بر اساس كد پستي يك روش موثر براي ارتباط با جامعه محلي و اطلاع‌رساني منطقه‌اي است.
اگر تبليغات پيامكي با استفاده از كدپستي مناطق به درستي انجام شود بسيار ارزشمند و نتيجه بخش خواهد بود پس اگر قصد ارسال پيامك تبليغاتي و يا حتي اطلاع رساني در مناطق جغرافيايي خاصي را داريد بهترين كار استفاده از امكان ارسال پيامك بر اساس كدپستي به مخاطبان هدف خود مي‌باشد، براي اين كار كافي است سامانه پيامكي ليمو اس ام اس را فعال نموده و از امكانات آن استفاده نماييد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۷:۱۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پنل پيامكي ليمو اس ام اس چه كاربردي دارد؟

 

با توجه به استراتژي كسب‌وكار شما كاربرد و شيوه استفاده از بازاريابي پيامكي مي‌تواند متفاوت باشد اما رايج‌ترين كاربردهاي سامانه پيامكي عبارتند از:

•    ارسال تبريك و تسليت مناسبت‌‎ها 
•    ارسال كد اعتبارسنجي و احراز هويت با پيامك 
•    ايجاد باشگاه مشتريان و وفادارسازي مخاطبان 
•    ارسال پيامك تبليغاتي و جذب مشتريان جديد
•    افزايش تعامل با مشتريان سابق و رفع نيازهاي آن‌ها
•    ارسال پيامك انبوه
•    نظرسنجي كم هزينه و غير مستقيم از خدمات و محصولات  
•    اطلاع‌رساني هاي ضروري مانند اطلاع رساني از ساعت كار و تعطيلي 
•    امكان اتصال پنل پيامكي به نرم‌افزارها و ارسال پيامك از طريق سايت 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۵:۰۸ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

نكات كليدي براي ارسال پيامك

1- حتما پيامك به زبان فارسي ارسال شود
2-پيامك را در ساعت مناسبي از شبانه روز ارسال كنيد ، بهترين زمان براي ارسال بر اساس تجربه ساعت 9:30 الي 11:30 صبح و يا 18 الي 20 عصر مي باشد ، البته اين قانون براي پيامك هاي تبليغاتي كاربرد بيشتري دارد .
3- براي برند سازي بهتر است كه حداقل 3 بار ارسال پيامك داشته باشيد ، رعايت فاصله ارسال ها خيلي مهم مي باشد كه در مقاله برندسازي با پيامك در مورد آن صحبت كرديم.

 براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه  بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.
4-خيلي از افرادي كه پيامك شما را دريافت ميكنند ، به محصولات و يا خدمات شما نياز ندارند ، هميشه در تبليغات پيامكي در همان لحظات اول انتظار بازخود بالا نداشته باشيد ، چرا كه اين افراد بر اساس نياز خود در بازه زماني ديگري به شما مراجعه خواهند كنند.
5-استفاده از متن ساده بسيار مهم مي باشد ، حتما براي جلب توجه از اموجي هاي مرتبط استفاده نماييد.
6- پيامك ها را يكجا ارسال نكنيد ، قابليتي به نام ارسال پيامك تدريجي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن پيامك ها را در فاصله زمانبندي مناسب كه توسط خود سيستم انجام مي شود ارسال كنيد.
7-تشويش مخاطب به پاسخگويي مي تواند براي شما نتيجه بهتري داشته باشد ، مثلا ارسال عدد1 براي تماس و يا مشاوره ، سعي كنيد كه در متن پيام خود از مخاطب درخواست كنيد كه در صورتي كه نياز به اطلاعات بيشتري دارد عدد 1 را ارسال كند كه شما با آنها تماس بگيريد.
8- براي پيامك هاي تبليغاتي  ارسال به شماره هاي مسدود ، بازخورد بهتري دارد ، حتما از اين قابليت استفاده نماييد. در صورتي كه نياز به اين امكان داريد با ما در تماس باشيد . 01144421135

سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۹:۲۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزايا ايميل ماركتينگ


ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكانات و مزاياي متعددي ارائه مي‌دهد كه مي‌تواند به رشد و موفقيت آن‌ها كمك كند. در زير به برخي از مزايا و خدمات اصلي ايميل ماركتينگ اشاره مي‌كنم:

هدفمند و شخصي‌سازي:
 ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكان مي‌دهد تا پيام‌هاي خود را بر اساس ويژگي‌ها، علايق و رفتارهاي مخاطبان هدف هدفمند كنند. اين شخصي‌سازي باعث افزايش نرخ پاسخ‌گويي و تبديل مي‌شود.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در پنل اس ام اس ثبت نام كنيد.


جذب مشتريان جديد با كمترين هزينه ايميل ماركتينگ:
 ايميل ماركتينگ معمولاً هزينه كمتري نسبت به روش‌هاي ديگر بازاريابي دارد، مانند تبليغات تلويزيوني يا چاپي. همچنين، ابزارهاي ايميل ماركتينگ قابليت اندازه‌گيري و تحليل را فراهم مي‌كنند كه به كسب و كارها كمك مي‌كند تا بهترين بازدهي را از سرمايه‌گذاري‌هاي خود بدست آورند.
ارتقاي برند و افزايش اعتبار:
 هدف اصلي بازاريابي ايميلي

ايجاد ارتباط بهتر با مخاطب: 
ايميل‌ها به كسب و كارها امكان مي‌دهد تا به طور مستقيم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و پيام‌هاي خود را به آن‌ها ارسال كنند. اين ارتباط مستقيم احساس مالكيت و اعتماد مخاطبان را نسبت به كسب و كار تقويت مي‌كند.
ارسال سريع و آسان: 
با استفاده از ابزارهاي ايميل ماركتينگ، كسب و كارها مي‌توانند به راحتي و سريع پيام‌هاي خود را طراحي، ارسال و مديريت كنند، حتي به هزاران مخاطب در يك زمان.
اندازه‌گيري و تحليل:
 ابزارهاي ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكان مي‌دهند تا عملكرد كمپين‌هاي خود را اندازه‌گيري، تحليل و بهينه‌سازي كنند. اين اطلاعات به آن‌ها كمك مي‌كند تا بهبودهاي لازم را اعمال كنند و بهترين استراتژي‌هاي بازاريابي را انتخاب كنند.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


افزايش نرخ تبديل و فروش:
با استفاده از ايميل ماركتينگ، كسب و كارها مي‌توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند، از طريق ارسال پيشنهادات ويژه، تخفيف‌ها، و بهبود روابط با مشتريان.

ايجاد وفاداري در مشتريان با ايميل ماركتينگ امكان‌پذير است

ايميل ماركتينگ به عنوان يك ابزار مهم در ميان راه‌هاي بازاريابي آنلاين، به كسب و كارها امكان مي‌دهد تا ارتباط موثرتري با مخاطبان خود داشته باشند و به رشد و توسعه كسب و كارشان كمك كند.

اين نوع ايميل‌ها براي ارسال تخفيف‌ها، پيشنهادات ويژه، فروش‌هاي محدوده زماني و كمپين‌هاي ارسال پيامك تبليغاتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۲:۰۷ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

تفاوت خطوط اشتراكي، اختصاصي و خدماتي

پنل ليمو اس ام اس يك امكان فوق‌العاده براي برقراري تعامل ميان شما و مشتركانتان است. اگر شما هم از پنل پيامك ليمو اس ام اس استفاده مي كنيد حتما تابحال به خطوط اختصاصي و يا اشتراكي بر خورده ايد.

شايد بپرسيد كه اين خطوط چه تفاوتي با يكديگر دارند يا اصلاً چرا خطوط مختلفي توسط كاربران استفاده مي‌شوند؟ براي پاسخ دادن به اين سوال مهم است كه با خطوط اشتراكي و اختصاصي آشنا شويم و بيشتر درباره اين دو خط ارسال پيامك بدانيم

 

✔️ خطوط اشتراكي پيامك
 خطوط اشتراكي، خط و شماره‌هايي هستند كه به صورت اشتراكي ميان كاربران گذاشته مي‌شوند. حال اين مفهوم اشتراكي به چه معناست؟

يعني اپراتور با توجه به حجم بالا و ظرفيتي كه خطوطش دارد، مي‌تواند يك خط را ميان چندين نفر تقسيم كند. در اين حالت اما ويژگي‌ها و مزايايي اضافه و يا كم مي‌شود كه در ادامه به آن اشاره مي‌كنيم.

 خطوط اشتراكي شماره اي است كه به صورت اختصاصي توسط ليمو اس ام اس از اپراتور مربوطه خريداري شده و جهت رفاه حال كاربران در سامانه ليمو اس ام اس قرار گرفته است .

مسئوليت تمام پيام هاي ارسالي از سامانه پيامكي با استفاده از خطوط اشتراكي، به عهده ليمو اس ام اس ميباشد . به همين دليل در ارسال‌هايي كه از طريق خطوط اشتراكي صورت مي‌گيرد، فيلترينگ دقيق انجام مي‌شود تا در صورت لزوم از ارسال پيامك‌هاي غير مجاز جلوگيري شود

 

✔️ خطوط اختصاصي پيامك
با فعالسازي خط اختصاصي پيامك، شما قادر خواهيد بود تا پيامك ارسال و دريافت كنيد. از اين خطوط مي‌توان در بخش ارسال تكي و ارسال پيامك انبوه تبليغاتي و يا اطلاع رساني به مشتريان خود استفاده كنيد. اپراتور‌هاي ارائه دهنده اين شماره ها متفاوت هستند. (1000، 3000، 5000، 9000، 9998 و 9999) ولي در اغلب موارد مي توان گفت كيفيت ارسال و دريافت در تمامي اپراتورها برابر هستند. خطوط اختصاصي متعلق به كاربر بوده و هيچكس ديگري از آنها استفاده نخواهد كرد. خطوط اختصاصي ميتوانند از هر اپراتوري از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم ارائه شود. تعداد ارقام خطوط اختصاصي در كيفيت ارسال هيچگونه تاثيري ندارد و هر كسي با توجه به بودجه و روش تبليغاتي خود ميتواند تعداد ارقام خط اختصاصي خود را انتخاب كند. مسئوليت پيام هاي ارسالي با خود شخص است و وارد مرحله ي فيلترينگ ليمو اس ام اس نمي شود.

دقت داشته باشيد كه خطوط اشتراكي و خطوط اختصاصي ارسال به بلك ليست ندارند . يعني حتي اگر پيامك شما ماهيت خدماتي واطلاع رساني هم داشته باشد، براي كساني كه دريافت پيامك تبليغاتي خود را مسدود كرده اند ارسال نمي شود. براي داشتن قابليت ارسال به بلك ليست بايد از خط اشتراكي اطلاع رساني استفاده كنيد و يا اين كه خط اختصاصي خود را به خطوط خدماتي تبديل كنيد

 سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.

✔️ خطوط خدماتي پيامكي
خط خدماتي با هدف ارسال اطلاعات ضروري و شرط رضايت كاربران به وجود آمده است.

اين خطوط در دسته ي خطوط اختصاصي قرار مي‌گيرد و پيامك با رضايت كاربر ارسال مي‌شود. از آن مي‌توانيد براي اطلاع‌رساني به كاربران خودتان استفاده كنيد؛ بنابراين با اين خط نمي‌توانيد پيامك تبليغاتي ارسال كنيد و ارسال هر نوع تبليغي با اين خط ممنوع است.

شركت‌هاي بيمه، فروشگاه‌هاي اينترنتي و بانك‌ها و... به خطوط خدماتي احتياج دارند. حتي كسب ‌و كارهاي كوچك هم با استفاده از خطوط خدماتي اختصاصي مي‌توانند فرايند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به اطلاع كاربر برسانند. مثلا يك فروشگاه پوشاك آنلاين مي‌تواند زمان ارسال محصول را با كمك اين نوع خط به مشتري اعلام كند. و چون خط بصورت اختصاصي براي كاربر فعال مي شود، امكان دريافت پيامك از سمت مشترك را هم دارند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۵۲ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

چطور از كارت ويزيت پيامكي استفاده كنيم ؟

 

با ارسال پيامك تبليغاتي ميتوانيد يك كارت ويزيت كلي به تمامي مناطق مورد نظرتان يا افرادي كه از محدوده ي كه تحت نظرشماست گذركرده اند ارسال داشته باشيد .

براي استفاده از كارت ويزيت پيامكي، مي‌توانيد مراحل زير را دنبال كنيد:

طراحي كارت ويزيت پيامكي:

ابتدا كارت ويزيت خود را طراحي كنيد. مطمئن شويد كه اطلاعات ارتباطي، اطلاعات شركت يا فردي كه معرفي مي‌شود و هر اطلاعات ديگري كه مورد نياز است، در طراحي شامل شده باشد.

انتخاب سرويس ارسال پيامك:

 براي ارسال كارت ويزيت پيامكي، نياز به يك سرويس ارسال پيامك داريد. مي‌توانيد از سرويس‌هاي موجود در بازار يا اپليكيشن‌هاي موبايل مخصوص ارسال پيامك استفاده كنيد.

وارد كردن اطلاعات:

در سرويس سامانه پيامكي ليمو اس ام اس، اطلاعات كارت ويزيت خود را وارد كنيد. اين شامل نام، شماره تلفن، ايميل، آدرس و هر اطلاعات ديگري است كه مايليد در كارت ويزيت پيامكي قرار دهيد.

انتخاب گيرندگان:

بعد از وارد كردن اطلاعات، بايد انتخاب كنيد كه كارت ويزيت پيامكي به چه شماره‌هاي موبايل يا تلفن همراهي ارسال شود.

ارسال كارت ويزيت:

پس از تأييد اطلاعات و انتخاب گيرندگان، مي‌توانيد كارت ويزيت پيامكي را ارسال كنيد.

پيگيري:

مطمئن شويد كه كارت ويزيت پيامكي به درستي ارسال شده و گيرندگان آن را دريافت كرده‌اند. در صورت نياز، اطلاعات را به‌روزرساني كنيد و مجدداً ارسال كنيد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۴:۵۰ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.