سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس

مزاياي بازاريابي در تلگرام 

 

از جمله مهم‌ترين مزاياي بازاريابي در تلگرام مي‌توان به مواردي همچون برقراري تعامل موثر با مخاطبان، امكان ايجاد گروه‌هايي متناسب با طيف خاصي از مخاطبان، پشتيباني شبانه‌روزي و نوشتن توضيحات كامل از خدمات در قسمت بيو گرافي به‌منظور آشنايي بيشتر كاربران با ماهيت كسب‌وكارها اشاره كرد. از طريق امكان ايجاد گروه، كسب‌وكارها قادر خواهند بود تا گروهي را به طيف خاصي از مشتريان براساس علاقمندي‌هاي آن‌ها اختصاص دهند. همچنين قابليت‌هاي بخش گفتگو تلگرام مانند ارسال ايموجي، تصاوير متحرك همراه با پيام‌هاي متني، مزيت بزرگي براي بسياري از كسب‌وكارها به‌منظور برقراري تعامل موثر با مخاطبان خواهد بود.

با كمك گروه‌هاي تلگرامي، كسب‌وكارها علاوه‌بر تلفن اينترنتي، كانال ارتباطي ديگري در اختيار دارند تا در صورت نياز سريعا به مشكلات مشتريان رسيدگي كنند يا به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. اين امكان كه بيشتر با عنوان ارائه خدمات پشتيباني شبانه‌روزي شناخته مي‌شود، بسيار در جلب رضايت مشتريان نقش دارد.
همچنين كانال تلگرامي بستر مناسبي براي ارسال پيامك تبليغاتي درگيركننده است. البته حتما نمونه متن تبليغاتي‌هاي بيشتري ببينيد، تا متن تبليغات را جذاب‌تر بنويسيد.

 

 

براي ثبت سفارش بصورت رايگان در پنل اس ام اس ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۵۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزاياي پنل اس ام اس


پنل اس ام اس امكانات و مزاياي زيادي دارند كه ما در ليمو اس ام اس سعي كرديم بهترين و پيشرفته ترين ها رو براي شما ايجاد كنيم .

ارسال پيامك تبليغاتي
ارسال LBS
ارسال پيامك صوتي
ارسال پيامك انبوه
ارسال پيامك منطقه اي
ارسال پيامك اصناف
كمترين تعرفه پيامك
ارسال پيامك زماندار
ارسال پيامك تدريجي
ايجاد مخاطبين


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۲۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

قابليت ليست برودكست واتساپ

كسب‌وكارهاي بسياري به‌منظور اطلاع‌رساني يا ارسال پيامك انبوه از مشتريان، با چالش‌هاي فراواني مواجه هستند. اما قابليت ليست برودكست واتساپ، انجام چنين كاري را براي آن‌ها بسيار ساده كرده است. مزاياي ليست برودكست واتساپ شامل:


.برقراري ارتباطي مستقيم و شخصي‌سازي شده با مشتريان
.دريافت بيشترين نرخ تعامل از سمت مشتريان
.ارسال پيام در قالب‌هاي محتوايي متنوع
.اطلاع‌رساني سريع براي رويدادها و اخبارهاي حساس به زمان
.ارسال پيام به مشترياني با پتانسيل بالاي تبديل شدن به مشتري

براي ثبت سفارش بصورت رايگان در پنل اس ام اس ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۵:۵۰ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

ارسال پيامك تكي و گروهي 

زماني كه اسم پنل اس ام اس را مي‌شنويم اولين چيزي كه به ذهنمان مي‌رسد، ارسال پيامك است. هر فردي با‌توجه‌به اهداف و نيازهاي كسب‌وكارش انتظاراتي از سامانه پيامكي دارد. به‌عنوان مثال ممكن است افرادي نياز داشته باشند ارسال پيامك به مشتريان يا دريافت آن را به‌صورت تكي انجام دهند. در اين مقاله به اين قابليت سامانه پيامكي ليمو اس ام اس و نحوه ارسال پيامك تكي در اين سامانه خواهيم پرداخت.


نحوه ارسال پيامك تكي و گروهي

اگر مي‌خواهيد پيامك‌هاي تبليغاتي(ارسال پيامك تبليغاتي) يا اطلاع‌رساني خود را به‌صورت تكي ارسال كنيد، قبل از هرچيز به يك پنل و سامانه پيامكي نياز خواهيد داشت. بعد از ورود به پنل با استفاده از امكاناتي كه در سامانه تعريف شده است، امكان ارسال پيامك به‌صورت تكي براي شما فراهم مي‌شود. براي انجام اين كار بايد مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد.
در قدم اول از منو سمت راست روي گزينه ارسال تكي و گروهي كليك كرده و از زير منوي ارسال، گزينه ارسال پيامك را انتخاب كنيد.

 


براري ارسال پيامك گروهي به بخش ارسال گروهي رفته و شماره گيرندگان خود را از ديتاي خودتان كپي كرده و در اينجا قرار دهيد.
براي حذف شماره تكراري رو مرتب سازي كليك كنيد و تعداد دقيق بهتون نشان ميدهد.

 


در بخش متن پيام متن موردنظر خود را بنويسيد. اگر ميخواهيد همين الان ارسال شود دكمه ارسال هم اكنون را بزنيد ولي اگر زمانبندي مي خواهيد بگذاريد دكمه ارسال زمانبندي را بزنيد.

 

 در نهايت وقتي روي ارسال پيامك كليك مي كنيد بصورت زير نمايش مي دهد.

 


و درنهايت روي تاييد و ارسال كليك كنيد.

كاربرد ارسال پيامك تكي براي كسب‌وكارها و سازمان‌ها

بسياري از سازمان‌‌ها، ارگان‌ها، شركت‌ها و كسب‌وكارهاي كوچك ممكن است نياز داشته باشند كه در مواقع خاص با مخاطب مشخصي نسبت به برقراري ارتباط اقدام كنند. در اين شرايط ارسال پيامك انبوه يا گروهي كاربرد ندارد و بايد قابليتي با عنوان ارسال پيامك تكي در پنل تعريف شده باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۲:۴۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

تبليغات اثرگذار و مستقيم با ارسال پيامك تبليغاتي

 

در دنياي امروز پر از فرصت‌هاي ديجيتال، ارسال پيامك تبليغاتي به عنوان يك استراتژي سريع و كارآمد براي كسب و كارها ظهور كرده است. اين روش فراهم‌آورنده ارتباط نزديكي با مخاطبان است و به آن‌ها اين امكان را مي‌دهد كه به سرعت و با جذابيت با پيشنهادها و اخبار برند آشنا شوند.

ارسال پيامك تبليغاتي ، فرصتي مناسب براي تبليغات موثر را براي كسب و كارها ايجاد مي‌كند. اين راهكار نه تنها به صاحبان كسب و كار اين امكان را مي‌دهد كه به مشتريان خود به صورت مستقيم و در لحظه دسترسي داشته باشند، بلكه از طريق ارائه تخفيف‌ها، پيشنهادهاي ويژه، و اطلاعيه‌هاي فوري، يك ارتباط مفيد و موثر با مشتريان ايجاد مي‌كند.

همچنين، به كسب و كارها اين امكان را مي‌دهد تا به راحتي و با كمترين هزينه، تبليغات خود را بهبود دهند و با استفاده از ابزارهاي هوشمند، عملكرد تبليغات را تجزيه و تحليل كنند. اين راهكار با امكان استفاده از حالت‌هاي روشن و تاريك، امكان انتخاب آسان بين دو حالت را نيز فراهم مي‌كند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۴:۱۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پيامك‌هاي تبليغاتي اپراتورهاي موبايل قطع مي‌شود

معاون صدور مجوز سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اشاره به اينكه پيامك‌هاي تبليغاتي اپراتورها نيز جزء پيامك‌هاي تبليغاتي محسوب مي‌شود و بايد حذف شود، گفت: تا پيش از اين تبليغاتي كه از سوي اپراتورها به مشترك ارسال مي‌شد، در دسته پيامك‌هاي اسپم قرار نمي‌گرفت، امّا در اين طرح جديد، اپراتور را ملزم كرده‌ايم در صورت درخواست كاربر براي حذف پيامك‌هاي تبليغاتي، پيامك‌هاي خودشان را نيز بايد قطع كنند.


ارسال پيامك تبليغاتي يك روش بازاريابي است كه در آن پيامك‌هاي متني يا چندرسانه‌اي به تعداد زيادي از افراد يا گروه‌هاي هدف ارسال مي‌شوند تا محصولات يا خدمات مشخصي را تبليغ كنند. اين فرآيند به كمك سامانه‌هاي پيامكي يا شركت‌هاي ارسال پيامك انجام مي‌شود.

 

 

عباسي شاهكوه با اشاره به اختلالاتي كه در آغاز اجراي اين طرح بر روي شبكه اپراتورهاي موبايل ديده مي‌شود، تاكيد كرد: در ساعات اوليه اجراي اين طرح، به دليل افزايش بار ترافيكي مشكلاتي در نحوه اجراي آن پيش آمد كه با افزايش سرور از سوي اپراتورها، هم‌اكنون مشكل تا حدي برطرف شده است؛ امّا به‌طور قطع به چندروز زمان نياز داريم تا اين سرويس پايدار شود.

وي اضافه كرد: اين طرح به‌تدريج در حال تكميل شدن است و در اين مرحله موفق شده‌ايم كه يك چارچوب يكسان را براي هماهنگي و مقررات‌گذاري در حوزه ساماندهي پيامك‌هاي انبوه اجرايي كنيم. به‌تدريج نقاط ضعف اين سيستم اصلاح و برطرف مي‌شود. ممكن است در چندروز نخست، اين طرح با اختلالاتي همراه باشد اما به‌مرور تكميل مي‌شود.

معاون رگولاتوري با تاكيد بر يكسان‌سازي نحوه درخواست مشتركان براي قطع سرويس‌هاي پيامكي، افزود: اين سرويس با نظارت كامل و مستقيم رگولاتوري انجام مي‌شود و به‌زودي قابليت‌هاي ديگري مانند آمارگيري و نظرسنجي را نيز به اين سامانه اضافه خواهيم كرد تا در صورت نارضايتي كاربران، موضوع به‌صورت مستقيم پيگيري شود.

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس كاملترين امكانات سامانه پيامكي ها ديگر را دارد ولي با اين تفاوت كه براي استفاده از سامانه هزينه اي پرداخت نمي كنيد .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۷:۰۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

خدمات پنل پيامكي

امكان تعريف تعرفه دلخواه براي كاربران زيرمجموعه
قرار دادن دامنه و اطلاعات تماس شما
امكان فروش پنل به كاربران به قيمت دلخواه
خط اختصـاصي هديــه،خط ويژه خبري و خطوط عمومي
پنل پيامكي با خط خدماتي براي عبور از بلك ليست مخابراتي
ارسال پيامك از روي نقشه
تمامي پكيج ها بدون تاريخ انقضا (lifetime License)
بانك شماره موبايل به تفكيك استان،شهر، منطقه، مشاغل،سن و جنسيت و BTS
استفاده بسيار آسان از طريـق موبـايـل و تبـلت و ...
ارسال پيامك تبليغاتي مكان محور LBS و BTS
سامانه پيامكي همراه با اپليكيشن اندرويد
پنل اس ام اس خدماتي
سامانه پيامكي بدون نياز به تمديد سالانه (Life Time)
ارسال سريع پيامك ها همراه با گزارش تحويل
پشتيباني به صورت شبانه روزي حتي ايام تعطيل
۷ روز ضمانت بازگشت وجه مطابق قوانين
 نمـاينـدگـي بدون واسـطه كليـه اپراتـورهــا

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۶:۲۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

اجراي طرح پايا در استان تهران و البرز

معاون تجاري مخابرات استان تهران گفت: با اجراي طرح پايا (پرونده الكترونيكي يكپارچه ارتباطي) در سال ۹۴، مشتركان بدون وابستگي به مركز مخابراتي مي‌توانند براي دريافت سرويس در هر منطقه ديگر درخواست‌هاي خود را براي دريافت سرويس‌هاي متنوع مخابراتي ارايه كنند.

به گزارش پيام تهران آنلاين، محمدرضا بيدخام در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، از اجراي طرح پايا (پرونده الكترونيكي يكپارچه ارتباطي) خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح پرونده تمام مشتركان مخابرات در تهران و البرز از فيزيكي به الكترونيكي تبديل مي‌شود. 

اگر قصد ارسال پيامك انبوه (بيش از 100 هزار پيامك) داشته باشيد مي توانيد بدون خريد سيستم پيام كوتاه نيز پيامك هاي خود را ارسال كنيد. در اينصورت به ازاي هربار سفارش هزينه بيشتري نسبت به خريد پنل و ارسال توسط خودتان خواهيد داشت.

معاون تجاري شركت مخابرات استان تهران گفت: تاكنون مشتركان براي دريافت و ثبت‌نام سرويسي در مخابرات بايد مدارك خود را به مراكز مخابراتي تحويل مي‌دادند؛ اما در سال جديد مدارك اسكن شده و به مشتري تحويل داده مي‌شود و ديگر مدركي به‌صورت فيزيكي نگهداري نمي‌شود.


وي تصريح كرد: سياست مخابرات تهران اين است كه هر مشتركي بدون وابستگي به مركز مخابراتي سرويس را در هر منطقه بتواند ثبت‌نام كند. بيدخام گفت: اين طرح در سال ۹۳ در منطقه ۸ مخابراتي تهران اجرا شد و در سال ۹۴ در تمام مراكز تهران و البرز اجرا مي‌شود. همچنين اجراي اين طرح براي مشتركان قديمي نيز در دستور كار است.

ارسال پيامك تبليغاتي يك روش بازاريابي است كه در آن پيامك‌هاي متني يا چندرسانه‌اي به تعداد زيادي از افراد يا گروه‌هاي هدف ارسال مي‌شوند تا محصولات يا خدمات مشخصي را تبليغ كنند. اين فرآيند به كمك سامانه‌هاي پيامكي يا شركت‌هاي ارسال پيامك انجام مي‌شود.


بيدخام جمع‌آوري پرونده‌هاي فيزيكي مشتركان، عدم مراجعه حضوري مشترك براي خريد سرويس‌هاي مخابراتي و امكان خريد سرويس‌هاي مخابراتي به‌صورت اينترنتي را از مزاياي اين طرح عنوان كرد و گفت: با راه‌اندازي اين سامانه، تنها با يك بار مراجعه حضوري مشترك، منطقه ۸ مخابراتي ايجاد شده و پس از آن با دريافت نام كاربري و رمز عبور تمامي امور مخابراتي به‌صورت اينترنتي قابل انجام است.

سامانه پيامكي ليمو اس ام اس كاملترين امكانات سامانه پيامكي ها ديگر را دارد ولي با اين تفاوت كه براي استفاده از سامانه هزينه اي پرداخت نمي كنيد .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۰:۱۸ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

نمونه پيامك تسليت شهادت امام علي (ع)

ضمن تسليت به مناسبت شهادت مولي‌الموحدين حضرت علي (ع)،سامانه پيامكي ليمو اس ام اس مجموعه‌اي از نمونه پيامك تسليت شهادت امام علي (ع) را جهت رفاه حال كاربران آماده كرده است و به شرح زير تقديم مي‌نمايد.

 

باز امشب عشق تنها مي‌شود
زخم سهم فرق مولا مي‌شود
آفتاب عشق گلگون مي‌شود
سينه سجاده پرخون مي‌شود
پشتِ نخل آرزو خم مي‌شود
داغِ حسرت سهم آدم مي‌شود
جاده مي‌ماند غريب و بي‌سوار
ذوالفقارِ عدل مي‌گيرد غبار
(شهادت مولا اميرالمؤمنين تسليت باد)
*
مي‌زند فرق علي كعبه پلي روي بهشت
چه مراعات النظيريست
علي!
كعبه!!
بهشت!!!
شهادت مولي‌الموحدين تسليت باد
التماس دعا
*
سكوت مي‌وزد و بادها پريشانند
و در به در همه در كوچه‌هاي بارانند
شب است و تشنگي نخل‌ها نمي‌خوابند
يتيم‌هاي خدا هم گرسنه نانند
*
بابا اتاق پر شده از بوي مادرم
وقتش رسيده پر بكشي سوي مادرم
دگر خجل نباش تو از روي مادرم
فرقت شده شبيه به پهلوي مادرم
*
خنجري بوسيد با تعجيل فرق عشق را
رازها لو رفت عالم ديد غرق عشق را
باده سـرخ ولايت شد سرازير از بهار
قامتِ شبنم‌زده بگرفت برق عشق را
*
امشب دو جهان به شور و شينه
امشب شب داغ زينبينه
غسل بدن شهيد محراب
با اشك دو چشمان حسينه
مولا علي حيدر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۵۸ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پيامك تبليغاتي ماه رمضان

امروز در كنار شما هستيم تا با يكي از بهترين مجموعه پيامك هاي ماه مبارك رمضان شما را رو به رو كنيم. با نزديك شدن به ماه ميهماني خداوند بازار فرستادن پيام‌هاي تبريك ماه رمضان حسابي داغ شده است، اگر شما هم مي‌خواهيد فرارسيدن بزرگترين ميهماني خداوند را به دوستان و آشنايان خود تبريك بگيد، اين پيامك‌ها را از دست ندهيد‌.
ماه مبارك رمضان هميشه ماهي پر از نعمت و بركت است ، چرا كه اين ماه ويژه و آسماني براي نزديك شدن به خداوند و زدودن زنگار از جسم و روح است و توجه به اين مقام كه ما ز درياييم و دريا مي رويم و ما ز بالاايم و بالا مي رويم است.

براي ثبت سفارش ارسال پيامك تبليغاتي بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.

 


تاريخ شروع ماه رمضان به تقويم قمري مي باشد و بايد هلال ماه رؤيت شود اما طبق تقويم شمسي در سال 1402 ماه رمضان روز چهارشنبه 22 اسفند مي باشد.
سامانه پيامكي ليمو اس ام اس، با سالها تجربه در زمينه ارسال اس ام اس تبليغاتي و اطلاع رساني در كنار شما خواهد تا بهترين تجربه از بازاريابي پيامكي را با ما تجربه كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۹:۲۷ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.