1. تعيين هدف:
بايد هدف موردنظر از كمپين را به وضوح تعيين كرده و خروجيهاي مورد انتظار را مشخص كنيد. مثلاً آيا هدف افزايش فروش، آگاهيبخشي يا ايجاد ارتباط با مشتريان است.
2. تعيين مخاطبان:
شناخت دقيق مخاطبان هدف بسيار حائز اهميت است. بر اساس اطلاعاتي مانند جنسيت، سن، موقعيت جغرافيايي و ساير ويژگيها، بايد مخاطبان موردنظر را شناسايي كنيد.
براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.
3. طراحي پيام:
در اين مرحله بايد پيام مناسب و جذابي طراحي كنيد كه بتواند به درستي نيازها و مشكلات مخاطبان را بيان كند و مزايا و ارزش ارائه شده را معرفي كند.
4. تنظيم زمانبندي:
برنامهريزي مناسب براي ارسال پيامكها بر اساس زمان و موقعيت موردنظر بسيار مهم است. ممكن است برخي اوقات و رويدادها براي ارسال پيامكها مناسبتر باشند.
5. اندازهگيري و بهينهسازي:
بعد از ارسال پيامكها، بايد عملكرد كمپين را مورد ارزيابي قرار داده و بهينهسازيهاي لازم را انجام داد. اين شامل بررسي نرخ بازدهي، نرخ تبديل و افزايش اثربخشي كمپين است.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
شما براي جذاب شدن پيامك تبليغاتي و افزايش بهرهوري كسبوكارتان بايد بهطور كامل اصول ارسال پيامك انبوه را رعايت كنيد. نكات اساسي كه بايد پيش از ارسال پيامك انبوه تبليغاتي رعايت كنيد را در ادامه براي شما آورده ايم.
✔️برنامه ريزي كن!
براي ارسال پيامك انبوه خود برنامهريزي داشته باشيد. جمله قبل به اين معناست كه بايد تمام اهداف خود از ارسال پيامك را بدانيد.
✔️نصف شب تبليغات نزن!
در زمان مناسب پيامك تبليغاتي خود را ارسال كنيد. شما با ارسال پيامك خود قرار نيست مزاحم افراد شويد. قصد شما از ارسال پيامك انبوه، جذب مشتري است. با توجه به نوع كسب و كار خود و فعاليتي كه انجام مي دهيد مشخص نماييد كه بهترين زمان براي ارسال پيامك خود چه ساعاتي از شبانه روز مي باشد و بيشترين بازده را براي شما خواهد داشت به طور مثال براي تبليغ رستوران مي بايست زمان سرو غذا و ساعات خلوت توجه كرد. اما براي يك هتل يا مسافرخانه بايد گفت كه روز هاي تعطيل اهميت بيشتري برخوردارند. بنابراين ساعت مناسبي را براي تبليغ و شروع تخفيفات و يا اخبار مهم پيامك تبليغاتي خود انتخاب كنيد.
✔️مشتريات رو فراموش نكن! براشون ارزش قائل شو!
با افزايش كسبوكارها در زمينههاي مختلف، رقابت نيز شديد شده است. امروزه براي تنگ كردن عرصه براي يكديگر از تخفيفات و جشنوارههاي ويژه استفاده ميكنند. شما نيز از اين چالشها نبايد دور باشيد. بنابراين قبل از اقدام به آغاز فروش فوقالعاده، كاربران خود را از اين موضوع آگاه كنيد.
✔️برو سر اصل مطلب؛ مخاطبت رو گيج نكن!
محتواي پيامكي ارسالي شما بايد دقيق، مستقيم و صريح باشد. اگر محصول و يا خدمات شما داراي كد تخفيف يا خبر ويژهاي است، حتما در محتواي پيامكي خود اطلاع رساني كنيد. اگر محتواي شما مخاطب را گيج كند، بازخورد خوبي براي شما ندارد. پس براي جلوگيري از اين موضوع در پيامك تبليغاتي خود از لينك سايت و شبكه اجتماعي برند خود استفاده كنيد.
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.
✔️دقيق باش و سوتي نده!
تمام موارد ضروري را بررسي كنيد. از درستي املاء كلمات، كد تخفيف و لينك سايت و شبكه اجتماعي برند خود مطمئن شويد.
✔️با بقيه فرق داشته باش!
محتواي پيامك تبليغات شما بايد متنوع و جذاب باشد. حس تكراري بودن متن و پيامك شما مخاطب را دلسرد ميكند. با هر بار ارسال پيامك انبوه تبليغاتي كسبوكارتان از ايده جديد و پيشنهادهاي ويژه براي مخاطبين هدف خود استفاده كنيد. با رعايت اين اصول مشتريان خود را در چرخه تجارت حفظ ميكنيد.
✔️استمرار داشته باش!
پيشنهاد مي شود در پنل اس ام اس انبوه خود براي بار اول و اولين ارسال پيامك حداقل ده هزار نفر مخاطب را انتخاب نماييد با توجه به بازخورد اين پيامك تعداد ارسال مناسب در هر نوبت را مشخص كنيد. شما مي توانيد براي ثابت نگه داشتن ترافيك مشتريان، روزانه به تعداد مشخصي در مناطق و گروه هاي مختلف ارسال انجام دهيد.
✔️رو مخ مخاطبت نرو!
از ارسال پيامك هاي پي در پي خودداري نماييد. به جاي ارسال بيشتر به يك مشتري، به مشتريان بيشتري ارسال نماييد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
پنل اس ام اس امكانات و مزاياي زيادي دارند كه ما در ليمو اس ام اس سعي كرديم بهترين و پيشرفته ترين ها رو براي شما ايجاد كنيم .
ارسال پيامك تبليغاتي
ارسال LBS
ارسال پيامك صوتي
ارسال پيامك انبوه
ارسال پيامك منطقه اي
ارسال پيامك اصناف
كمترين تعرفه پيامك
ارسال پيامك زماندار
ارسال پيامك تدريجي
ايجاد مخاطبين
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
شعار تبليغاتي يك جمله يا عبارت مختصر و جذاب است كه برندها براي بازاريابي محصولات خود استفاده ميكنند. شعار تبليغاتي بايد كسبوكار را در جايگاهي قرار دهد كه مخاطبان فيزيكي و آنلاين، به راحتي برند را بشناسند و به ياد محصولاتش بيفتند.
البته جملات تاثيرگذار در تبليغات صرفاً براي مخاطب هدف نوشته نميشوند. شعار تبليغاتي ميتواند به گوش هر كسي برسد و همواره بايد تأثير خودش را در عامه مردم بگذارد.
اگر هنوز يك شعار تبليغاتي جذاب نداريم، قرار نيست با فرايند دشوار و پيچيدهاي مواجه باشيم. خيلي وقتها يك عبارت كوتاه و صميمانه بهترين كاركرد ممكن را خواهد داشت. مثلاً ميتوانيم از بازي با كلمات، استفاده از عبارات ريتميك، قافيهها و… استفاده كنيم تا شعارمان براي هر كسي بهيادماندني شود. به طور كلي بايد از «ادبيات» و «زبان» به گونهاي استفاده كنيم كه احساسات مخاطب حول ماموريت، هدف يا محصولات برندمان برانگيخته شود.
ارسال پيامك تبليغاتي يك روش بازاريابي است كه در آن پيامكهاي متني يا چندرسانهاي به تعداد زيادي از افراد يا گروههاي هدف ارسال ميشوند تا محصولات يا خدمات مشخصي را تبليغ كنند. اين فرآيند به كمك سامانههاي پيامكي يا شركتهاي ارسال پيامك انجام ميشود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
قابليت ارسال پيامك از طريق BTS (ايستگاههاي پايه) يكي از اصليترين ويژگيهاي شبكههاي موبايل است كه در بسياري از موقعيتها كاربرد دارد. در زير به برخي از موقعيتها و موارد استفاده از ارسال پيامك از طريق BTS اشاره شده است:
ارتباطات روزمره
پيامهاي شخصي: ارسال پيامهاي متني به دوستان، خانواده و همكاران براي ارتباطات روزمره و اطلاعرسانيهاي كوتاه.
پيامهاي كسب و كار: ارتباطات بين همكاران در محيط كاري، اطلاعرسانيهاي سريع و قرارهاي كاري.
2. اطلاعرسانيهاي ضروري و اضطراري
هشدارهاي اضطراري: در مواقع بروز حوادث طبيعي مانند زلزله، سيل و طوفان، پيامكها ميتوانند به سرعت به تعداد زيادي از افراد ارسال شوند تا آنها را از وضعيت مطلع كنند.
اطلاعرساني بهداشتي: در شرايط بحراني مانند شيوع بيماريهاي مسري، مقامات بهداشتي ميتوانند از طريق پيامك اطلاعات و توصيههاي بهداشتي را به مردم ارسال كنند.
3. بازاريابي و تبليغات
تبليغات: شركتها ميتوانند پيامهاي تبليغاتي را به مشتريان خود ارسال كنند تا محصولات و خدمات جديد خود را معرفي كنند.
كوپنها و تخفيفها: ارسال پيامك تبليغاتي شامل كوپنهاي تخفيف و پيشنهادات ويژه به مشتريان براي افزايش فروش.
4. تأييد و امنيت
تأييد دو مرحلهاي (2FA): بسياري از سرويسهاي آنلاين براي افزايش امنيت از پيامكها براي ارسال كدهاي تأييد دو مرحلهاي استفاده ميكنند.
اطلاعرسانيهاي بانكي: بانكها ميتوانند از طريق پيامك وضعيت حساب، تراكنشها و هشدارهاي امنيتي را به مشتريان اطلاع دهند.
5. يادآوريها و اعلانها
يادآوري قرار ملاقاتها: پزشكان، آرايشگران و ساير كسبوكارهايي كه با وقتگذاري سر و كار دارند ميتوانند يادآوري قرارها را از طريق پيامك ارسال كنند.
اعلانهاي خدمات: اطلاعرساني به مشتريان درباره تغييرات در خدمات، زمانهاي قطعي يا تعميرات برنامهريزي شده.
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود
6. كاربردهاي خاص
مديريت بحران: در مواقع بحران، سازمانها ميتوانند از پيامكها براي هماهنگي و اطلاعرساني سريع به تيمهاي امدادي و پرسنل استفاده كنند.
اطلاعرساني به كاركنان: شركتها ميتوانند اطلاعرسانيهاي فوري مانند تغييرات شيفت كاري، جلسات اضطراري و اخبار مهم را از طريق پيامك به كاركنان خود ارسال كنند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
سرويس پاسخ خودكار چيست؟
بله؛ شما براي فعالسازي و استفاده از سرويس پاسخ خودكار، فقط نياز به پنل اس ام اس داريد. براي مثال استفاده از وب سرويس پيامكي، علاوه بر پنل اس ام اس نياز به سايت يا اپليكيشن هم دارد؛ در صورتي كه درباره سرويس پاسخ خودكار، اين چنين نيست و تنها با داشتن سامانه پيامكي و انجام برخي تنظيمات، ميتوانيد از اين امكان استفاده كنيد.
البته نكته مهم درباره استفاده از سرويس پاسخ خودكار، اين است كه بايد حتما خط اختصاصي داشته باشيد. در واقع اين امكان براي پنلهايي فراهم است كه خط اختصاصي خودشان را داشتهاند؛ چون در خطوط عمومي، امكان دريافت پاسخ از سمت مخاطب فراهم نيست.
سرويس پاسخ خودكار با پنل اس ام اس مناسب كيست؟
تمامي كسب و كارها يا افرادي كه داراي خط اختصاصي هستند، ميتوانند از سرويس پاسخ خودكار روي پنل اس ام اس خود استفاده كنند. برخي كاربردهاي مختلف سرويس پاسخ خودكار براي كسب و كارها بدين صورت است:
اعلام موجودي محصولات به مشتريان
ارسال لينك دانلود اپليكيشن يا ورود به سايت
اعلام وضعيت ارسال به مشتري
ارسال ليست خدمات و محصولات براي مشتري
ارسال قيمت خدمات و محصولات
اعلام مشخصات محصولات
اطلاعات خدمات اقساطي
برنامه كلاسها و تاريخ و ساعت شروع آنها
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
· پنل ارسال پيامك كاربرد هاي وسيع و نامحدودي داشته و شما مي توانيد بر حسب اهداف خود از آن بهره مند شويد. برخي اهداف ارسال پيامك انبوه به شرح زير است :
· در مورد قرارها يا رويدادهاي آينده به مشتريان يادآوري ارسال كنيد.
· محصولات يا خدمات جديد را تبليغ كنيد.
· پيشنهادات و تخفيف هاي ويژه را براي مشتريان خود ارسال كنيد.
· برنامه هاي وفاداري را اجرا كنيد.
· از مشتريان خود بازخورد جمع آوري كنيد.
· براي مشتريان جديد يا مشترياني كه سبد خريد خود را رها كرده اند، پيام هاي خودكار ارسال كنيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
ساده و كوتاه
متن پيامك تبليغاتي عامل مهم ديگري است كه نبايد از آن چشم پوشي كرد. در عين حال متن پيام كوتاه و مختصر و در عين حال جذاب و تاثير گذار، مهم ترين ويژگي پيامك تاثير گذار خواهد بود.
به طور كلي دو موضوع مهم در نگارش متن پيامك تاثير گذار است و بايد هوشمندانه بررسي شود:
اينكه هدف شما از ارسال پيامك چيست؟
جامعه هدف شما چه گروهي از مردم هستند؟
پيام كوتاه و مختصر و در عين حال جذاب و تاثير گذار موضوع مهمي است كه بايد در نگارش تمامي متون پيامك هاي تبليغاتي رعايت شود.
مقاله متن پيامك تبليغاتي تاثير گذار فاكتورهايي كه براي ارسال پيام كوتاه تبليغاتي بايد به آن توجه شود را به طور كامل مورد بررسي قرار مي دهد.
شركت هاي بسياري ارائه دهنده سرويس ارسال پيامك انبوه مي باشند. اما لازم است كه براي انتخاب و بهترين سرويس دهنده ارسال پيام كوتاه تبليغاتي به چند نكته توجه كنيد.
ساختار و ذات پيامك ها اين است كه مطلب به اصطلاح مختصر و مفيد باشد. شما بايد تعداد كاراكتر هر پيامك را مد نظر قرار داده و طي جملاتي كوتاه با طول حداكثر ۱۶۰ كاراكتر پيام خود را به مخاطب منتقل كنيد. شايد كمي دشوار باشد در يك پيام كوتاه تمام منظور خود را به مخاطب برسانيد اما بايد اصل مطلب را شناسايي و اولويت بندي كنيد. مخاطب بايد بخش مهم تر را در زمان مناسب دريافت كند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
يكي از نكاتي كه حتما لازم است در زمان ارسال پنل اس ام اس تبليغاتي و شروع كمپين هاي ارسال پيامك تبليغاتي رعايت كنيد، زمان مناسب ارسال است. اما زمان مناسب دقيقا چه موقع است؟ و چرا اهميت دارد؟
پيامك تبليغاتي شما بايد در زماني به دست مشتري و مخاطبان شما ارسال شود كه به آن نيازمند هستند و علاوه بر آن در زماني باشد كه مشكل و يا دردسري براي دريافت كنندگان پيامك ايجاد نكند.
فرض كنيد ساعت 12 شب در حال آماده شدن براي خواب هستيد و شايد هم تازه به خواب رفتيد و با صداي زنگ پيامك از خواب بيدار ميشويد! مطمئنا در اين شرايط بدترين و نگران كننده ترين افكار در ذهن شما نقش ميبند و مضطرب ميشويد؛ اما زماني كه پيامك خود را باز ميكنيد با اس ام اس تبليغاتي خريد كولر گازي با قيمت مناسب از بانه مواجهه ميشويد! چه احساسي در آن لحظه خواهيد داشت؟
ايجاد دردسر و ارسال بي موقع پيام يكي از مهم ترين دلايل مسدود كردن تبليغات پيامكي و قرار دادن خطوط در بلك ليست است. با ارسال پيامك به موقع و تاثيرگذار ميتوان از مزاحمت يا ايجاد دردسر و مشكل براي مخاطبان جلوگيري نمود.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
پيامك تبليغاتي در واقع يك ابزار بسيار عالي و قدرتمند است كه ميتوانيد در بازاريابي از آن استفاده كنيد. خيلي از سازمانها و كسب و كارها از اين طريق ميتوانند تبليغات خود را به ديگران نشان دهند و كمپينهاي فروش را به شكل موفقيت آميزي تجربه كنند. شما هم ميتوانيد با استفاده از پيامكهاي تبليغاتي كار خود را به ديگران اعلام كنيد، خدمات ويژه خود را به آنها نشان دهيد و از اين طريق با آنها ارتباط برقرار كنيد تا ميزان فروش و مشتريانتان تا حد زيادي افزايش پيدا كند.
مزاياي تبليغات پيامكي
قبل از اينكه به سراغ ارسال پيامك تبليغاتي با ليمو اس ام اس برويد، سعي كنيد كه در مورد مزاياي آن هم اطلاعات داشته باشيد تا بدانيد كه چرا اين پيامكها ميتوانند گزينه خوبي براي ارتقاي كارتان باشند. استفاده از تبليغات پيامكي با ليمو اس ام اس مزاياي زير را دارد:
هدفمند
از جمله مزايايي كه در ارسال اين پيامكها وجود دارد، اين است كه به اندازه كافي هدفمند هستند. شما ميتوانيد بر اساس منطقه و اصنافي كه در كل كشور وجود دارد، يك سري شماره موبايل را جمع آوري كنيد كه به آنها بانك شماره موبايل گفته ميشود. سپس از اين طريق ميتوانيد با جامعه هدف ارتباط بگيريد و تبليغات را به صورت هدفمند به انجام برسانيد. البته كه با انجام چنين كاري پيامك فقط به همان شرط يا به صاحبان مشاغل مورد نظر فرستاده ميشود و ميتوانيد يك تبليغ هدفمند را انجام داده و پيش ببريد و با مخاطبين خود به صورت كاملاً مستقيم ارتباط بگيريد.
نرخ بازدهي بالا
از ديگر مزايايي كه در مورد پيامك تبليغاتي وجود دارد، اين است كه بازدهي آنها بسيار بالا خواهد بود. اين روزها كه همگي به تلفن همراه دسترسي دارند و ميتوانند از امكانات ويژه آن استفاده كنند، كار خيلي راحتتر از گذشته است. قطعاً خيلي از افراد به پيامك واكنش نشان ميدهند و در نتيجه شما ميتوانيد از اين طريق خدمات خود را به ديگران اعلام كنيد و ارسال پيامك تبليغاتي داشته باشيد كه معمولاً نرخ بازدهي آنها نيز بسيار بالا است.
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.
هزينه پايين
از ديگر مزاياي تبليغات پيامكي ميتوانيم به هزينه پايين پيامكها اشاره كنيم. در حقيقت پيامكهاي تبليغاتي راهي ارزان براي برقراري ارتباط با مشتري هستند و نسبت به ديگر كانالهاي بازاريابي مانند تبليغات راديويي، تلويزيوني يا حتي داخل فضاي مجازي هزينه كمتري دارند و كار با آنها خيلي مقرون به صرفهتر است.
دسترسي راحت
از مزاياي ديگري كه در استفاده از پيامك تبليغاتي ميتوان به آن اشاره كرد، اين است كه ميتوانيد به طيف وسيعي از افراد دسترسي پيدا كنيد. شايد شما نتوانيد اين دسترسي را از طريق فضاي مجازي و اينترنت انجام دهيد اما پيامك تبليغاتي اين امكان را در اختيارتان ميگذارد كه بتوانيد بازاريابي راحتتري را تجربه كنيد. ارسال پيامك به مخاطب هدف نياز به پروسه خاص و پيچيدهاي ندارد و باعث ميشود كه با اكثريت در ارتباط باشيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: