بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

امکانات پنل لیمو اس ام اس

وب سرویس OTP صوتی
وب سرویس اختصاصی برای ارسال کد اعتبار سنجی صوتی برای برنامه نویسان طراحی شده است .
پاسخگوی خودکار

شاید شما نتوانید به تمامی پیام های دریافتی پاسخ دهید ، برای رفع این مشکل این امکان در سامانه ما ایجاد شده است .

کارت ویزیت

به جای کارت ویزیت های فیزیکی ، با کارت ویزیت پیامکی بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید .
مسابقه و نظرسنجی

برای جذب مشتریان بیشتر، وفاداری مشتریان قبلی و مهم‌تر از همه تعامل پایدار کسب‌و‌کار با مشتریان این قابلیت اضافه شده است .

 برای ثبت سفارش سیستمی باید بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۲:۲۶ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی

دسترسی سریع
پیامک‌ها به سرعت به دست مخاطبان می‌رسند و بیشتر افراد پیامک‌های خود را در مدت زمان کوتاهی بعد از دریافت چک می‌کنند.
ارتباط مستقیم
این روش ارتباط مستقیم با مخاطبان فراهم می‌کند و امکان ارسال پیام‌های شخصی و فردی را فراهم می‌سازد.
هزینه کمتر
ارسال پیامک تبلیغاتی مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر هزینه کمتری دارد.

قابلیت هدف‌گیری
می‌توانید پیامک‌ها را به گروه‌های خاص مشتریان یا به افراد با ویژگی‌های خاص ارسال کنید.
پیشرفت و تحلیل
ابزارهای پیشرفته برای تحلیل نتایج ارسال پیامک‌ها و اندازه‌گیری کارآیی آن‌ها وجود دارد.
استفاده آسان
استفاده از سیستم‌های ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۲:۰۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

چرا از ارسال پیامک بر اساس کد پستی استفاده کنیم؟

استفاده از ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌تواند برای اهداف مختلف مفید باشد:


اطلاع‌رسانی منطقه‌ای:

با ارسال پیامک به تمامی شماره‌های موبایل مربوط به یک منطقه با کد پستی خاص، می‌توانید اطلاعات مهم و اضطراری را به ساکنان آن منطقه ارسال کنید، مانند هشدارهای آب‌وهوا، رویدادهای مهم، وضعیت خطرناک و غیره.
اطلاع‌رسانی تبلیغاتی:

 شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند از این روش برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و اطلاعیه‌های خود به مخاطبانی که در یک منطقه خاص زندگی می‌کنند، استفاده کنند.
ارتباط با مشتریان محلی:

کسب‌وکارهای محلی می‌توانند با استفاده از این روش، اخبار، تخفیف‌ها، و موارد دیگر را به مشتریان خود که در همان منطقه فعالیت می‌کنند، ارسال کنند و ارتباط خود را با آنان تقویت کنند.
ارسال پیام‌های اضطراری:

 در مواقع اضطراری مانند زلزله، حریق و غیره، ارسال پیام به تمامی شماره‌های موبایل مربوط به یک منطقه با کد پستی می‌تواند به اطلاع‌رسانی سریع و امنیتی کمک کند.
در کل، ارسال پیامک بر اساس کد پستی یک روش موثر برای ارتباط با جامعه محلی و اطلاع‌رسانی منطقه‌ای است.
اگر تبلیغات پیامکی با استفاده از کدپستی مناطق به درستی انجام شود بسیار ارزشمند و نتیجه بخش خواهد بود پس اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و یا حتی اطلاع رسانی در مناطق جغرافیایی خاصی را دارید بهترین کار استفاده از امکان ارسال پیامک بر اساس کدپستی به مخاطبان هدف خود می‌باشد، برای این کار کافی است سامانه پیامکی لیمو اس ام اس را فعال نموده و از امکانات آن استفاده نمایید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۷:۱۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

پنل پیامکی لیمو اس ام اس چه کاربردی دارد؟

 

با توجه به استراتژی کسب‌وکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند متفاوت باشد اما رایج‌ترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:

•    ارسال تبریک و تسلیت مناسبت‌‎ها 
•    ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک 
•    ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان 
•    ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
•    افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آن‌ها
•    ارسال پیامک انبوه
•    نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات  
•    اطلاع‌رسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی 
•    امکان اتصال پنل پیامکی به نرم‌افزارها و ارسال پیامک از طریق سایت 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۵:۰۸ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

نکات کلیدی برای ارسال پیامک

1- حتما پیامک به زبان فارسی ارسال شود
2-پیامک را در ساعت مناسبی از شبانه روز ارسال کنید ، بهترین زمان برای ارسال بر اساس تجربه ساعت 9:30 الی 11:30 صبح و یا 18 الی 20 عصر می باشد ، البته این قانون برای پیامک های تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد .
3- برای برند سازی بهتر است که حداقل 3 بار ارسال پیامک داشته باشید ، رعایت فاصله ارسال ها خیلی مهم می باشد که در مقاله برندسازی با پیامک در مورد آن صحبت کردیم.

 برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
4-خیلی از افرادی که پیامک شما را دریافت میکنند ، به محصولات و یا خدمات شما نیاز ندارند ، همیشه در تبلیغات پیامکی در همان لحظات اول انتظار بازخود بالا نداشته باشید ، چرا که این افراد بر اساس نیاز خود در بازه زمانی دیگری به شما مراجعه خواهند کنند.
5-استفاده از متن ساده بسیار مهم می باشد ، حتما برای جلب توجه از اموجی های مرتبط استفاده نمایید.
6- پیامک ها را یکجا ارسال نکنید ، قابلیتی به نام ارسال پیامک تدریجی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن پیامک ها را در فاصله زمانبندی مناسب که توسط خود سیستم انجام می شود ارسال کنید.
7-تشویش مخاطب به پاسخگویی می تواند برای شما نتیجه بهتری داشته باشد ، مثلا ارسال عدد1 برای تماس و یا مشاوره ، سعی کنید که در متن پیام خود از مخاطب درخواست کنید که در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارد عدد 1 را ارسال کند که شما با آنها تماس بگیرید.
8- برای پیامک های تبلیغاتی  ارسال به شماره های مسدود ، بازخورد بهتری دارد ، حتما از این قابلیت استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به این امکان دارید با ما در تماس باشید . 01144421135

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۹:۲۱ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزایا ایمیل مارکتینگ


ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکانات و مزایای متعددی ارائه می‌دهد که می‌تواند به رشد و موفقیت آن‌ها کمک کند. در زیر به برخی از مزایا و خدمات اصلی ایمیل مارکتینگ اشاره می‌کنم:

هدفمند و شخصی‌سازی:
 ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را بر اساس ویژگی‌ها، علایق و رفتارهای مخاطبان هدف هدفمند کنند. این شخصی‌سازی باعث افزایش نرخ پاسخ‌گویی و تبدیل می‌شود.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در پنل اس ام اس ثبت نام کنید.


جذب مشتریان جدید با کمترین هزینه ایمیل مارکتینگ:
 ایمیل مارکتینگ معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی دارد، مانند تبلیغات تلویزیونی یا چاپی. همچنین، ابزارهای ایمیل مارکتینگ قابلیت اندازه‌گیری و تحلیل را فراهم می‌کنند که به کسب و کارها کمک می‌کند تا بهترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری‌های خود بدست آورند.
ارتقای برند و افزایش اعتبار:
 هدف اصلی بازاریابی ایمیلی

ایجاد ارتباط بهتر با مخاطب: 
ایمیل‌ها به کسب و کارها امکان می‌دهد تا به طور مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و پیام‌های خود را به آن‌ها ارسال کنند. این ارتباط مستقیم احساس مالکیت و اعتماد مخاطبان را نسبت به کسب و کار تقویت می‌کند.
ارسال سریع و آسان: 
با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند به راحتی و سریع پیام‌های خود را طراحی، ارسال و مدیریت کنند، حتی به هزاران مخاطب در یک زمان.
اندازه‌گیری و تحلیل:
 ابزارهای ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهند تا عملکرد کمپین‌های خود را اندازه‌گیری، تحلیل و بهینه‌سازی کنند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را اعمال کنند و بهترین استراتژی‌های بازاریابی را انتخاب کنند.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


افزایش نرخ تبدیل و فروش:
با استفاده از ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند، از طریق ارسال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها، و بهبود روابط با مشتریان.

ایجاد وفاداری در مشتریان با ایمیل مارکتینگ امکان‌پذیر است

ایمیل مارکتینگ به عنوان یک ابزار مهم در میان راه‌های بازاریابی آنلاین، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا ارتباط موثرتری با مخاطبان خود داشته باشند و به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک کند.

این نوع ایمیل‌ها برای ارسال تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، فروش‌های محدوده زمانی و کمپین‌های ارسال پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۲:۰۷ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

تفاوت خطوط اشتراکی، اختصاصی و خدماتی

پنل لیمو اس ام اس یک امکان فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشترکانتان است. اگر شما هم از پنل پیامک لیمو اس ام اس استفاده می کنید حتما تابحال به خطوط اختصاصی و یا اشتراکی بر خورده اید.

شاید بپرسید که این خطوط چه تفاوتی با یکدیگر دارند یا اصلاً چرا خطوط مختلفی توسط کاربران استفاده می‌شوند؟ برای پاسخ دادن به این سوال مهم است که با خطوط اشتراکی و اختصاصی آشنا شویم و بیشتر درباره این دو خط ارسال پیامک بدانیم

 

✔️ خطوط اشتراکی پیامک
 خطوط اشتراکی، خط و شماره‌هایی هستند که به صورت اشتراکی میان کاربران گذاشته می‌شوند. حال این مفهوم اشتراکی به چه معناست؟

یعنی اپراتور با توجه به حجم بالا و ظرفیتی که خطوطش دارد، می‌تواند یک خط را میان چندین نفر تقسیم کند. در این حالت اما ویژگی‌ها و مزایایی اضافه و یا کم می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 خطوط اشتراکی شماره ای است که به صورت اختصاصی توسط لیمو اس ام اس از اپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران در سامانه لیمو اس ام اس قرار گرفته است .

مسئولیت تمام پیام های ارسالی از سامانه پیامکی با استفاده از خطوط اشتراکی، به عهده لیمو اس ام اس میباشد . به همین دلیل در ارسال‌هایی که از طریق خطوط اشتراکی صورت می‌گیرد، فیلترینگ دقیق انجام می‌شود تا در صورت لزوم از ارسال پیامک‌های غیر مجاز جلوگیری شود

 

✔️ خطوط اختصاصی پیامک
با فعالسازی خط اختصاصی پیامک، شما قادر خواهید بود تا پیامک ارسال و دریافت کنید. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده کنید. اپراتور‌های ارائه دهنده این شماره ها متفاوت هستند. (1000، 3000، 5000، 9000، 9998 و 9999) ولی در اغلب موارد می توان گفت کیفیت ارسال و دریافت در تمامی اپراتورها برابر هستند. خطوط اختصاصی متعلق به کاربر بوده و هیچکس دیگری از آنها استفاده نخواهد کرد. خطوط اختصاصی میتوانند از هر اپراتوری از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم ارائه شود. تعداد ارقام خطوط اختصاصی در کیفیت ارسال هیچگونه تاثیری ندارد و هر کسی با توجه به بودجه و روش تبلیغاتی خود میتواند تعداد ارقام خط اختصاصی خود را انتخاب کند. مسئولیت پیام های ارسالی با خود شخص است و وارد مرحله ی فیلترینگ لیمو اس ام اس نمی شود.

دقت داشته باشید که خطوط اشتراکی و خطوط اختصاصی ارسال به بلک لیست ندارند . یعنی حتی اگر پیامک شما ماهیت خدماتی واطلاع رسانی هم داشته باشد، برای کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال نمی شود. برای داشتن قابلیت ارسال به بلک لیست باید از خط اشتراکی اطلاع رسانی استفاده کنید و یا این که خط اختصاصی خود را به خطوط خدماتی تبدیل کنید

 سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

✔️ خطوط خدماتی پیامکی
خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربران به وجود آمده است.

این خطوط در دسته ی خطوط اختصاصی قرار می‌گیرد و پیامک با رضایت کاربر ارسال می‌شود. از آن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی به کاربران خودتان استفاده کنید؛ بنابراین با این خط نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و ارسال هر نوع تبلیغی با این خط ممنوع است.

شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها و... به خطوط خدماتی احتیاج دارند. حتی کسب ‌و کارهای کوچک هم با استفاده از خطوط خدماتی اختصاصی می‌توانند فرایند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به اطلاع کاربر برسانند. مثلا یک فروشگاه پوشاک آنلاین می‌تواند زمان ارسال محصول را با کمک این نوع خط به مشتری اعلام کند. و چون خط بصورت اختصاصی برای کاربر فعال می شود، امکان دریافت پیامک از سمت مشترک را هم دارند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۵۲ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

چطور از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنیم ؟

 

با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید یک کارت ویزیت کلی به تمامی مناطق مورد نظرتان یا افرادی که از محدوده ی که تحت نظرشماست گذرکرده اند ارسال داشته باشید .

برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

طراحی کارت ویزیت پیامکی:

ابتدا کارت ویزیت خود را طراحی کنید. مطمئن شوید که اطلاعات ارتباطی، اطلاعات شرکت یا فردی که معرفی می‌شود و هر اطلاعات دیگری که مورد نیاز است، در طراحی شامل شده باشد.

انتخاب سرویس ارسال پیامک:

 برای ارسال کارت ویزیت پیامکی، نیاز به یک سرویس ارسال پیامک دارید. می‌توانید از سرویس‌های موجود در بازار یا اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص ارسال پیامک استفاده کنید.

وارد کردن اطلاعات:

در سرویس سامانه پیامکی لیمو اس ام اس، اطلاعات کارت ویزیت خود را وارد کنید. این شامل نام، شماره تلفن، ایمیل، آدرس و هر اطلاعات دیگری است که مایلید در کارت ویزیت پیامکی قرار دهید.

انتخاب گیرندگان:

بعد از وارد کردن اطلاعات، باید انتخاب کنید که کارت ویزیت پیامکی به چه شماره‌های موبایل یا تلفن همراهی ارسال شود.

ارسال کارت ویزیت:

پس از تأیید اطلاعات و انتخاب گیرندگان، می‌توانید کارت ویزیت پیامکی را ارسال کنید.

پیگیری:

مطمئن شوید که کارت ویزیت پیامکی به درستی ارسال شده و گیرندگان آن را دریافت کرده‌اند. در صورت نیاز، اطلاعات را به‌روزرسانی کنید و مجدداً ارسال کنید


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۴:۵۰ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزایای بازاریابی در تلگرام 

 

از جمله مهم‌ترین مزایای بازاریابی در تلگرام می‌توان به مواردی همچون برقراری تعامل موثر با مخاطبان، امکان ایجاد گروه‌هایی متناسب با طیف خاصی از مخاطبان، پشتیبانی شبانه‌روزی و نوشتن توضیحات کامل از خدمات در قسمت بیو گرافی به‌منظور آشنایی بیشتر کاربران با ماهیت کسب‌وکارها اشاره کرد. از طریق امکان ایجاد گروه، کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا گروهی را به طیف خاصی از مشتریان براساس علاقمندی‌های آن‌ها اختصاص دهند. همچنین قابلیت‌های بخش گفتگو تلگرام مانند ارسال ایموجی، تصاویر متحرک همراه با پیام‌های متنی، مزیت بزرگی برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌منظور برقراری تعامل موثر با مخاطبان خواهد بود.

با کمک گروه‌های تلگرامی، کسب‌وکارها علاوه‌بر تلفن اینترنتی، کانال ارتباطی دیگری در اختیار دارند تا در صورت نیاز سریعا به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند یا به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. این امکان که بیشتر با عنوان ارائه خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی شناخته می‌شود، بسیار در جلب رضایت مشتریان نقش دارد.
همچنین کانال تلگرامی بستر مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی درگیرکننده است. البته حتما نمونه متن تبلیغاتی‌های بیشتری ببینید، تا متن تبلیغات را جذاب‌تر بنویسید.

 

 

برای ثبت سفارش بصورت رایگان در پنل اس ام اس لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۵۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)

مزایای پنل اس ام اس


پنل اس ام اس امکانات و مزایای زیادی دارند که ما در لیمو اس ام اس سعی کردیم بهترین و پیشرفته ترین ها رو برای شما ایجاد کنیم .

ارسال پیامک تبلیغاتی
ارسال LBS
ارسال پیامک صوتی
ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک منطقه ای
ارسال پیامک اصناف
کمترین تعرفه پیامک
ارسال پیامک زماندار
ارسال پیامک تدریجی
ایجاد مخاطبین


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۲۵ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.