دسترسی سریع
پیامکها به سرعت به دست مخاطبان میرسند و بیشتر افراد پیامکهای خود را در مدت زمان کوتاهی بعد از دریافت چک میکنند.
ارتباط مستقیم
این روش ارتباط مستقیم با مخاطبان فراهم میکند و امکان ارسال پیامهای شخصی و فردی را فراهم میسازد.
هزینه کمتر
ارسال پیامک تبلیغاتی مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر هزینه کمتری دارد.
قابلیت هدفگیری
میتوانید پیامکها را به گروههای خاص مشتریان یا به افراد با ویژگیهای خاص ارسال کنید.
پیشرفت و تحلیل
ابزارهای پیشرفته برای تحلیل نتایج ارسال پیامکها و اندازهگیری کارآیی آنها وجود دارد.
استفاده آسان
استفاده از سیستمهای ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی خاصی ندارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: