ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكانات و مزاياي متعددي ارائه ميدهد كه ميتواند به رشد و موفقيت آنها كمك كند. در زير به برخي از مزايا و خدمات اصلي ايميل ماركتينگ اشاره ميكنم:
هدفمند و شخصيسازي:
ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكان ميدهد تا پيامهاي خود را بر اساس ويژگيها، علايق و رفتارهاي مخاطبان هدف هدفمند كنند. اين شخصيسازي باعث افزايش نرخ پاسخگويي و تبديل ميشود.
براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در پنل اس ام اس ثبت نام كنيد.
جذب مشتريان جديد با كمترين هزينه ايميل ماركتينگ:
ايميل ماركتينگ معمولاً هزينه كمتري نسبت به روشهاي ديگر بازاريابي دارد، مانند تبليغات تلويزيوني يا چاپي. همچنين، ابزارهاي ايميل ماركتينگ قابليت اندازهگيري و تحليل را فراهم ميكنند كه به كسب و كارها كمك ميكند تا بهترين بازدهي را از سرمايهگذاريهاي خود بدست آورند.
ارتقاي برند و افزايش اعتبار:
هدف اصلي بازاريابي ايميلي
ايجاد ارتباط بهتر با مخاطب:
ايميلها به كسب و كارها امكان ميدهد تا به طور مستقيم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و پيامهاي خود را به آنها ارسال كنند. اين ارتباط مستقيم احساس مالكيت و اعتماد مخاطبان را نسبت به كسب و كار تقويت ميكند.
ارسال سريع و آسان:
با استفاده از ابزارهاي ايميل ماركتينگ، كسب و كارها ميتوانند به راحتي و سريع پيامهاي خود را طراحي، ارسال و مديريت كنند، حتي به هزاران مخاطب در يك زمان.
اندازهگيري و تحليل:
ابزارهاي ايميل ماركتينگ به كسب و كارها امكان ميدهند تا عملكرد كمپينهاي خود را اندازهگيري، تحليل و بهينهسازي كنند. اين اطلاعات به آنها كمك ميكند تا بهبودهاي لازم را اعمال كنند و بهترين استراتژيهاي بازاريابي را انتخاب كنند.
براي ثبت سفارش ارسال پيامك انبوه بصورت رايگان در سامانه پيامكي ليمو اس ام اس ثبت نام كنيد.
افزايش نرخ تبديل و فروش:
با استفاده از ايميل ماركتينگ، كسب و كارها ميتوانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند، از طريق ارسال پيشنهادات ويژه، تخفيفها، و بهبود روابط با مشتريان.
ايجاد وفاداري در مشتريان با ايميل ماركتينگ امكانپذير است
ايميل ماركتينگ به عنوان يك ابزار مهم در ميان راههاي بازاريابي آنلاين، به كسب و كارها امكان ميدهد تا ارتباط موثرتري با مخاطبان خود داشته باشند و به رشد و توسعه كسب و كارشان كمك كند.
اين نوع ايميلها براي ارسال تخفيفها، پيشنهادات ويژه، فروشهاي محدوده زماني و كمپينهاي ارسال پيامك تبليغاتي مورد استفاده قرار ميگيرد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
پنل ليمو اس ام اس يك امكان فوقالعاده براي برقراري تعامل ميان شما و مشتركانتان است. اگر شما هم از پنل پيامك ليمو اس ام اس استفاده مي كنيد حتما تابحال به خطوط اختصاصي و يا اشتراكي بر خورده ايد.
شايد بپرسيد كه اين خطوط چه تفاوتي با يكديگر دارند يا اصلاً چرا خطوط مختلفي توسط كاربران استفاده ميشوند؟ براي پاسخ دادن به اين سوال مهم است كه با خطوط اشتراكي و اختصاصي آشنا شويم و بيشتر درباره اين دو خط ارسال پيامك بدانيم
✔️ خطوط اشتراكي پيامك
خطوط اشتراكي، خط و شمارههايي هستند كه به صورت اشتراكي ميان كاربران گذاشته ميشوند. حال اين مفهوم اشتراكي به چه معناست؟
يعني اپراتور با توجه به حجم بالا و ظرفيتي كه خطوطش دارد، ميتواند يك خط را ميان چندين نفر تقسيم كند. در اين حالت اما ويژگيها و مزايايي اضافه و يا كم ميشود كه در ادامه به آن اشاره ميكنيم.
خطوط اشتراكي شماره اي است كه به صورت اختصاصي توسط ليمو اس ام اس از اپراتور مربوطه خريداري شده و جهت رفاه حال كاربران در سامانه ليمو اس ام اس قرار گرفته است .
مسئوليت تمام پيام هاي ارسالي از سامانه پيامكي با استفاده از خطوط اشتراكي، به عهده ليمو اس ام اس ميباشد . به همين دليل در ارسالهايي كه از طريق خطوط اشتراكي صورت ميگيرد، فيلترينگ دقيق انجام ميشود تا در صورت لزوم از ارسال پيامكهاي غير مجاز جلوگيري شود
✔️ خطوط اختصاصي پيامك
با فعالسازي خط اختصاصي پيامك، شما قادر خواهيد بود تا پيامك ارسال و دريافت كنيد. از اين خطوط ميتوان در بخش ارسال تكي و ارسال پيامك انبوه تبليغاتي و يا اطلاع رساني به مشتريان خود استفاده كنيد. اپراتورهاي ارائه دهنده اين شماره ها متفاوت هستند. (1000، 3000، 5000، 9000، 9998 و 9999) ولي در اغلب موارد مي توان گفت كيفيت ارسال و دريافت در تمامي اپراتورها برابر هستند. خطوط اختصاصي متعلق به كاربر بوده و هيچكس ديگري از آنها استفاده نخواهد كرد. خطوط اختصاصي ميتوانند از هر اپراتوري از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم ارائه شود. تعداد ارقام خطوط اختصاصي در كيفيت ارسال هيچگونه تاثيري ندارد و هر كسي با توجه به بودجه و روش تبليغاتي خود ميتواند تعداد ارقام خط اختصاصي خود را انتخاب كند. مسئوليت پيام هاي ارسالي با خود شخص است و وارد مرحله ي فيلترينگ ليمو اس ام اس نمي شود.
دقت داشته باشيد كه خطوط اشتراكي و خطوط اختصاصي ارسال به بلك ليست ندارند . يعني حتي اگر پيامك شما ماهيت خدماتي واطلاع رساني هم داشته باشد، براي كساني كه دريافت پيامك تبليغاتي خود را مسدود كرده اند ارسال نمي شود. براي داشتن قابليت ارسال به بلك ليست بايد از خط اشتراكي اطلاع رساني استفاده كنيد و يا اين كه خط اختصاصي خود را به خطوط خدماتي تبديل كنيد
سامانه پيامكي رايگان ليمو اس ام اس مي تواند با استفاده از ارسال پيامك تبليغاتي امكانات ويژه خود شما را در اين كار همكاري نمايد ، مشاوران ما در كنار شما خواهند بود.
✔️ خطوط خدماتي پيامكي
خط خدماتي با هدف ارسال اطلاعات ضروري و شرط رضايت كاربران به وجود آمده است.
اين خطوط در دسته ي خطوط اختصاصي قرار ميگيرد و پيامك با رضايت كاربر ارسال ميشود. از آن ميتوانيد براي اطلاعرساني به كاربران خودتان استفاده كنيد؛ بنابراين با اين خط نميتوانيد پيامك تبليغاتي ارسال كنيد و ارسال هر نوع تبليغي با اين خط ممنوع است.
شركتهاي بيمه، فروشگاههاي اينترنتي و بانكها و... به خطوط خدماتي احتياج دارند. حتي كسب و كارهاي كوچك هم با استفاده از خطوط خدماتي اختصاصي ميتوانند فرايند ثبت سفارش و ارسال محصول را به اطلاع كاربر برسانند. مثلا يك فروشگاه پوشاك آنلاين ميتواند زمان ارسال محصول را با كمك اين نوع خط به مشتري اعلام كند. و چون خط بصورت اختصاصي براي كاربر فعال مي شود، امكان دريافت پيامك از سمت مشترك را هم دارند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
با ارسال پيامك تبليغاتي ميتوانيد يك كارت ويزيت كلي به تمامي مناطق مورد نظرتان يا افرادي كه از محدوده ي كه تحت نظرشماست گذركرده اند ارسال داشته باشيد .
براي استفاده از كارت ويزيت پيامكي، ميتوانيد مراحل زير را دنبال كنيد:
طراحي كارت ويزيت پيامكي:
ابتدا كارت ويزيت خود را طراحي كنيد. مطمئن شويد كه اطلاعات ارتباطي، اطلاعات شركت يا فردي كه معرفي ميشود و هر اطلاعات ديگري كه مورد نياز است، در طراحي شامل شده باشد.
انتخاب سرويس ارسال پيامك:
براي ارسال كارت ويزيت پيامكي، نياز به يك سرويس ارسال پيامك داريد. ميتوانيد از سرويسهاي موجود در بازار يا اپليكيشنهاي موبايل مخصوص ارسال پيامك استفاده كنيد.
وارد كردن اطلاعات:
در سرويس سامانه پيامكي ليمو اس ام اس، اطلاعات كارت ويزيت خود را وارد كنيد. اين شامل نام، شماره تلفن، ايميل، آدرس و هر اطلاعات ديگري است كه مايليد در كارت ويزيت پيامكي قرار دهيد.
انتخاب گيرندگان:
بعد از وارد كردن اطلاعات، بايد انتخاب كنيد كه كارت ويزيت پيامكي به چه شمارههاي موبايل يا تلفن همراهي ارسال شود.
ارسال كارت ويزيت:
پس از تأييد اطلاعات و انتخاب گيرندگان، ميتوانيد كارت ويزيت پيامكي را ارسال كنيد.
پيگيري:
مطمئن شويد كه كارت ويزيت پيامكي به درستي ارسال شده و گيرندگان آن را دريافت كردهاند. در صورت نياز، اطلاعات را بهروزرساني كنيد و مجدداً ارسال كنيد
موضوعات مرتبط:
برچسبها: