سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

مزایای بازاریابی در تلگرام 

 

از جمله مهم‌ترین مزایای بازاریابی در تلگرام می‌توان به مواردی همچون برقراری تعامل موثر با مخاطبان، امکان ایجاد گروه‌هایی متناسب با طیف خاصی از مخاطبان، پشتیبانی شبانه‌روزی و نوشتن توضیحات کامل از خدمات در قسمت بیو گرافی به‌منظور آشنایی بیشتر کاربران با ماهیت کسب‌وکارها اشاره کرد. از طریق امکان ایجاد گروه، کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا گروهی را به طیف خاصی از مشتریان براساس علاقمندی‌های آن‌ها اختصاص دهند. همچنین قابلیت‌های بخش گفتگو تلگرام مانند ارسال ایموجی، تصاویر متحرک همراه با پیام‌های متنی، مزیت بزرگی برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌منظور برقراری تعامل موثر با مخاطبان خواهد بود.

با کمک گروه‌های تلگرامی، کسب‌وکارها علاوه‌بر تلفن اینترنتی، کانال ارتباطی دیگری در اختیار دارند تا در صورت نیاز سریعا به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند یا به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. این امکان که بیشتر با عنوان ارائه خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی شناخته می‌شود، بسیار در جلب رضایت مشتریان نقش دارد.
همچنین کانال تلگرامی بستر مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی درگیرکننده است. البته حتما نمونه متن تبلیغاتی‌های بیشتری ببینید، تا متن تبلیغات را جذاب‌تر بنویسید.

 

 

برای ثبت سفارش بصورت رایگان در پنل اس ام اس لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۵۳ | نویسنده : آرزو | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.