در مکالمههایی که ما شروعکننده هستیم، اینکه چگونه با مشتری سر صحبت را باز کنیم و مکالمه را ادامه دهیم، اهمیت زیادی دارد. این نکتهها کمک میکنند بهتر ارتباط برقرار کنید:
سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود
۱. مکالمه را با جملههای محترمانهای مثل «روزتون بخیر» و «حالتون چطوره؟» شروع کنید
۲. در ارتباطهای حضوری، لبخند بزنید و ارتباط چشمی برقرار کنید
۳. حواستان به حرفهای مخاطب باشد و با دقت به چیزی که میگوید، گوش دهید
۴. خودتان را در ابتدای مکالمه – چه حضوری و چه تلفنی – معرفی کنید
۵. اگر مکالمۀ شما در قالب چت یا ایمیل است، در بخش امضا، نام خود و راههای ارتباطی را ذکر کنید
۶. ببینید مخاطب چقدر به گفتوگو با شما تمایل دارد و بر اساس آن رفتار کنید
۷. یک ایمیل یا شمارهتلفن در اختیار مشتری قرار دهید تا در صورت سؤالات بیشتر با شما راحتتر ارتباط برقرار کند
برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
۸. قبل از گفتوگو، دستورالعمل ارتباط با مشتری شرکت را مطالعه کنید تا مطابق آن عمل کنید
برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: