احتمالا شما هم ویدئو مقامات کشورهای دیگر را مشاهده کردهاید که با بروز هر مشکلی، به سادگی از مردم عذرخواهی میکنند. این موضوع را در کشورهای آسیایی شرقی به وفور میتوان دید. قطعا کسبوکار شما نیز در زمانهایی با مشکل روبهرو خواهد شد و باید بابت آن به مشتریها توضیح بدهید. البته عذرخواهی خشک و خالی بیفایده است. شما باید به فکر حل چالش نیز باشید.
سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود
برای مثال ممکن است مشتری شما یک پالتو از سایت خریداری کرده باشد. به دلیل برودت هوا و یخبندان جادهها، پست نتوانسته محصول را در زمان مقرر به دست مشتری برساند. در این هنگام میتوانید به کمک پنل اس ام اس برای مخاطب خود یک پیام عذرخواهی ارسال کنید. با این کار اعتماد مشتری نسبت به کسبوکار شما جلب خواهد شد. اما توجه کنید در زمان عذرخواهی از مشتری، زمان و سرعت انتقال پیام عذرخواهی اهمیت بسیاری دارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: